Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Niels schreef:Is een eikel, gast had al lang en breed uit de wedstrijd gegooid moeten zijn. Wat ie gister allemaal uitvrat leek echt nergens op. Had 'm echt hoog zitten, maar die is diep gevallen.
Ik sluit me hier helemaal bij aan , die actie's konden niet door de beugel.
Maarja het zal wel die amerikaanse mentaliteit zijn .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
1:18 24/7 schreef:Welke acties hebben jullie het dan over, dat bumperkleven?
Als je goed kijkt is het niet eens kleven, hij geeft de wagen
van Koen Wouters gewoon een duw.
Dit doe je gewoon niet , het kan ook zeer ernstige gevolgen hebben
met de snelheid waar deze mannen mee rijden.
Van mij mag de Hummer het weer begeven (en snel ook) bij deze rally.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Heb net even wat interviews met Wouters gehoord, hij is er volgens hem ook daadwerkelijk afgereden met schade tot gevolg, voorts heeft Gordon er nog een paar aangereden inclusief een motor...
Da's zeker niet fraai!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
1:18 24/7 schreef:Heb net even wat interviews met Wouters gehoord, hij is er volgens hem ook daadwerkelijk afgereden met schade tot gevolg, voorts heeft Gordon er nog een paar aangereden inclusief een motor...
Da's zeker niet fraai!
Idd.
Erg jammer vond hoe hij de Dakar in de USA probeerde te promoten echt mooi.
Auto is ook wel leuk, jammer alleen dat het zo weinig "Hummer" is.
Zie de actie van Stacey vorig jaar. Je geeft op de je "Sentinel" een boodschap "Ik wil er langs". Je weet dan dat er iemand achter je zit. Als je dan niet snel aan de kant gaat kun je schade verwachten. Hans Stacey deed dat vorig jaar met Ellen Lohr.
Maar of het handig is in een rally waar ook al doden zijn gevallen... Als organisatie zou ik er iig niet blij mee zijn.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Je geeft op de je "Sentinel" een boodschap "Ik wil er langs". Je weet dan dat er iemand achter je zit. Als je dan niet snel aan de kant gaat kun je schade verwachten.
Net als op de A28 dus, alleen gebruiken we daar groot licht ipv een sentinel.
Heb Gordon's acties niet gezien, maar lijkt mij dat de woestijn breed genoeg is om een fatsoenlijke/veilige inhaalpoging te wagen!
Schofterig rijden heeft niks met sport te maken, of je tegenstander nou in de weg rijdt of niet
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Inderdaad Ik ben ook Pist Off - Trekt op niks Koen Wouters is weer nu de sigaar zoals de andere jaren weer pech pech en nog ééns pech, ieder jaar als je denkt Adsport gaat wat in de Dakar Rally behalen gebeurt er wel iets.
This niet meer Fun voor Het team om altijd maar tegenslag te hebben.
nu ja een ontvoering en een gestolen wagen dat zal ook wel nog komen zekers zoals gewoonlijk dan weer Wauters zijn wagen
Van mij mogen ze stoppen met heel die Dakar Adsport en hun geld in hun andere dingen investeren waar ze wel succes behalen, zoals 24uur race's en waarom niet in de Fia Gt eens gaan mee doen - maar als Limburger en kort wonende bij Hasselt ben ik toch wel Fier om het team in de Dakar rally te zien.
Je geeft op de je "Sentinel" een boodschap "Ik wil er langs". Je weet dan dat er iemand achter je zit. Als je dan niet snel aan de kant gaat kun je schade verwachten.
Net als op de A28 dus, alleen gebruiken we daar groot licht ipv een sentinel.
Heb Gordon's acties niet gezien, maar lijkt mij dat de woestijn breed genoeg is om een fatsoenlijke/veilige inhaalpoging te wagen!
Schofterig rijden heeft niks met sport te maken, of je tegenstander nou in de weg rijdt of niet
Ik zie het zo: In Le Mans zijn er grote verschillen in snelheid. Daar laat je het wel om in de weg te rijden. Kan eens een keer misgaan en dan kan je een zet verwachten. Dat gebeurt wel eens. In Dakar is het niet anders. In principe is daar een spoor en daar wil je niet te veel van afwijken. Ik denk dat als de ruimte er was geweest hij geen zet had gegeven.
Van Deijne ging netjes aan de kant. Gordon liet zien dat hij er was en Van Deijne liet hem netjes langs. Wauters niet, die bleef stug doorrijden. Wie is dan schofterig, Wauters die weet dat hij niet Gordon voor kan blijven of Gordon die probeert een etappe te winnen en wordt opgehouden door iemand die niet aan de kant gaat. Daarbij is hij de Baja en Nascar gewend en daar is een zet geven niet zo ongewoon.
(Novum) - Voor Jan en Gerard de Rooy is de Dakar Rally 2007 voorbij. Jan, de vader van Gerard, blies donderdag de motor van zijn vrachtwagen op. Gerard kan niet verder omdat een cilinder van zijn truck helemaal is weggesmolten. De schade was niet meer te repareren.
Gerard de Rooy eindigde donderdag in de zesde etappe van Tan Tan naar Zouérat nog als tweede. In het klassement stond hij achter zijn landgenoot Hans Stacey ook op de tweede plaats.
Wanneer Team De Rooy weer naar Nederland terugkeert, is nog niet bekend.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.