Collectie van Bieck (1:18 24/7)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

kwiebje schreef:Meen ook nog de Phonixgele versie zit eraan te komen...maar hoe of wat verder niet bekend... :P

Die is al leverbaar:
Afbeelding

Check bv. Ebay maar ;)
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Super mooi model. De deatails in de cockpit zijn werkelijk subliem. Heb zelf de Nr42. racer gekocht. :mrgreen:
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Bart schreef:Super mooi model. De deatails in de cockpit zijn werkelijk subliem. Heb zelf de Nr42. racer gekocht. :mrgreen:

Idd ook het interieur is schitterend, met tientallen individueel geverfde knopjes op het dashboard elk met een apart symbool en tekst, zelfs op het stoeltje zit een sticker dat het een FIA goedgekeurd Recaro stoeltje is!

Die Raceversie zou ik ook nog wel eens op de kop willen tikken!

En die Phoenix Gele versie is lelijk, ben wel benieuwd naar de rode.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Idd de raceversie staat bij mij ook nog ooit op de planning..... :lol:
Het interieur is echt heel erg goed gedaan :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Squid

Bericht door Squid »

Ik heb de race versie, echt geweldig mooi. Als je er een ziet en je wilt hem hebben, niet twijfelen, is je geld drie dubbel waard.
Bracer

Bericht door Bracer »

:shock: zow, in die kleur ziet ie er idd wel zeer stark uit, zelfs voor een niet vervent BMW-verzamelaar, is wel iets duurder he?
De discussie over die gele bestond al geloof k he, k vind m ook niet mooi maar ieder zn ding he :wink:
Afbeelding

Bracer schreef: is wel iets duurder he?

Viel mij eigenlijk wel mee, ik had vrij laag geboden op e-bay en tot m'n verbazing won ik hem! Ik had ze al voor veel meer zien gaan en de dealer bij mij op de hoek (Van Nieuwenhuyzen op de Oude Binnenweg red.) vroeg 92 Euri voor de zilveren! :shock:

Plus mocht ik hem ooit zat worden, dan kan ik hem waarschijnlijk ook nog wel tegen een aardig prijsje kwijt aangezien het een limited edition is.
Laatst gewijzigd door 1:18 24/7 op za 03 dec 2005 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!

Ik heb vandaag de digitale camera van m'n buurman even geleend om wat mee te pielen voordat ik er zelf een ga kopen. Deze plaatjes heb ik gemaakt, ze zijn niet super omdat ik niet te lang bezig ben geweest met licht en allerlei instellingen, maar ik vind ze stukken beter dan m'n eerdere foto's

Afbeelding

*edit* Dit is niet mijn foto, dit is blijkbaar wat imageshack met je oude plaatjes doet! :lol:
Afbeelding

Helaas http://img4.imageshack.us/img4/9435/PICT0028.jpg bestaat niet!

Helaas http://img4.imageshack.us/img4/4176/PICT0029.jpg bestaat niet!

Helaas http://img4.imageshack.us/img4/8761/PICT28.jpg bestaat niet!
Laatst gewijzigd door 1:18 24/7 op vr 27 feb 2009 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

flickr op!

VERVOLG:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry als ik jullie verveel met m'n grote hoeveelheid plaatjes, maar ik geniet er gewoon erg veel van en ik hoop jullie ook! :thump_up:
Afbeelding

flickr op!
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Mooie foto's hoor.....Die lambo gallardo is echt mega cool in dat kleurtje..Heb hem in dezelfde kleur besteld hopelijk komt ie snel en kan ik nog wat foto's erbij plaatsen.....
Maar het lijkt wel of er een rode gloed over de Enzo loopt? is deze eerst rood geweest??
Maar verder leuke foto's :thump_up: :thump_up:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Zeer mooie plaatjes inderdaad, ze staan nog allemaal op mn verlanglijstje dus bedankt voor de foto's :thump_up:
Ik vind vooral de Lambo strak uitzien, maar ook het interieur van de BMW staat er heel mooi op, ga vooral zo door :mrgreen:

@ Kwiebje, heb je hem nog steeds niet binnen?
Ik denk dat ik in het weekend eindelijk de Skyline ga bestellen
Afbeelding
boerke04

Bericht door boerke04 »

Mij verveel je in ieder geval niet met die plaatjes, ik kan er geen genoeg van krijgen zelfs :thump_up: :worshippy:
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik heb er ook geen problemen mee dat je allemaal foto's laat zien. Dat is tenslotte ook een onderdeel van de hobby :mrgreen:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

@ Bracer, De huidige situatie is momenteel zo: de AA lambo gallardo is maandag besteld dus zal wel na het weekend bij mij afgeleverd worden. De mini cooper italian job en de nissan skyline gran tourismo staan al 3 maanden in bestelling bij modelcarweb.....Dus weet niet wanneer ik ze in ontvangst kan nemen. De subaru wrx wordt morgen verstuurd dus die komt ook na het weekend....Dit is de situatie rond mijn nieuwe modellen.
Afbeelding

Ik heb zojuist deze gewonnen op e-bay:

Afbeelding
(Foto gejat van http://www.citymodel.co.kr/ )

Dit voor EUR 57,10 (incl. verzenden vanuit Duitsland)
Da's toch niet te veel hoop ik :?:

Die Playstation blauwe en rode Le Mans bolides moeten er ook nog eens komen. Ik heb namelijk besloten om me meer te gaan focussen op race uitvoeringen. (kijken hoe lang ik dat volhoud)

Deze wil ik ook eens tegen een redelijke prijs op de kop tikken:

Bentley Speed 8
Toyota TS020 GT1
Corvette C5-R
Afbeelding

flickr op!
Plaats reactie