Haha,
Ik snap jullie punt hoor, maar ik heb wel een zwak voor de wat bizarre en uiterst zeldzame Ferrari´s. Zo wil ik ook nog steeds de 330 GT met Drogo-koetswerk hebben. Ilario heeft daar een model van gemaakt. Oerlelijk ding, maar in een overzicht van Ferrari´s door de jaren heen, hoort hij er wel bij. Zo ook de Vignale 330 GT ´shooting break´. In dat rijtje is deze Daytona Panther Westwinds nog best elegant te noemen.
Wat vinden jullie dan bijvoorbeeld van de ´Venice´- uitvoeringen van de 456 GT, zoals gemaakt voor de sjeik van Brunei? Dat omvat ook stationcar versies van de 456, maar ook een vierdeurs sedan versie.
Ik ben niet vies van re-bodies, maar ik vind wel dat het om een origineel ontwerp moet gaan. Ik heb er een bloedhekel aan als in prima staat verkerende 250 GTE´s in stukken worden gehakt om er een 250 GTO of een California Spyder van te maken.
Ik zal trouwens ns fotootjes van de Mamone 166 Inter maken. Als ik alleen maar officiele foto´s post, dan geloven jullie op een zeker moment niet meer dat ik ze echt in mijn verzameling heb