Bart & zijn collectie 1:43...UPDATE 05-08-'08, P.9

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Kyoshofan
Schaal: 1:18

Bericht door Kyoshofan »

:shock: Skyline is vet :drool:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
straatauto
Contacteer:

Bericht door straatauto »

Hoi Bart,
Ik bladerde even door mijn Favorieten heen en zag dat jouw topic erg stil was de laatste tijd.
Hoe gaat het met het verzamelen?
bart85

Bericht door bart85 »

Leuk dat je ernaar vraagt :) wat een toegewijde forummer...mijn verzameling is even in een lagere versnelling beland, een intensieve studie (baantje op moeten zeggen) met intens dure boeken heeft zo zijn consequenties...helaas dus, vanaf de zomer zit er hopelijk weer meer rek in! tot die tijd blijf ik vrolijk door dit forum bladeren (inclusief je fraaie foto-updates)
Bart
straatauto
Contacteer:

Bericht door straatauto »

Ik was gewoon benieuw of jij als een van de weinige verzamelaars van (overwegend) gebruiksauto's nog actief was; ja dus!
Succes met je studie en tot "horens"op het forum.
bart85

Bericht door bart85 »

Ik heb het verzamelen, zoals hierboven te lezen is, even op een laag pitje gezet. Mooie aanbiedingen en gaten in mijn collectie zijn nog van harte welkom, maar echt grote aankopen doe ik even niet. Dat wil niet zeggen dat de kerstman zich daaraan houdt, deze kreeg ik van mijn broertje:

De Honda S800 van Vitesse

Afbeelding

Afbeelding

En dit kwam ik nog tegen op zolder, tussen een berg leuke maar slechte Bburago 1/43's staat af en toe nog iets leukers:

De Chevrolet Nomad '57 (geloof ik :)) van Yat Ming

Afbeelding

Dit was het weer even voor voorlopig, de financiën werken even niet mee. Leidt er ook toe dat ik minder populaire modellen af en toe verkoop, zoals de Alfa 75 Evo (voor de opbrengst daarvan heb ik de AR 75 V6 van Minichamps besteld ;)) en de Oldsmobile 442 (die staat er nog voorlopig), op die manier kan ik toch nog af en toe wat leuks kopen!

Bart
tom

Bericht door tom »

Gave Honda, en die Chevy ziet er ook zeker niet verkeerd uit!

Tja, budgettaire problemen hebben we allemaal wel eens, ik heb het dit jaar ook erg rustig aan gedaan en er volgt helaas nog zo'n jaar...
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

Mooi! :worshippy:
skyline_fanatic

Bericht door skyline_fanatic »

Oei net gezien dak nog ni gereageerd heb in dit topic :oops:
Schitterende aanwinsten vooral de Sky 8) 8) :drool: :drool: :worshippy: :thump_up: :thump_up: :thump_up:
1:1 Golf VI GTI
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Mooie aanwinsten allebei :worshippy:
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Absoluut weer leuke aanwinsten, op naar het nieuwe jaar met nog zoveel moois :thump_up: :worshippy: :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
bart85

Re: Bart & zijn collectie 1:43...KERSTUPDATE

Bericht door bart85 »

Nog een kleine update, was vanmiddag in de stad en voor 2,49 (jaja) kon ik deze DelPrado niet laten staan...ik heb niks met raceversies en vind Subaru's in het algemeen toch best lelijk, maar deze ziet er wel dik uit:)

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog dit, ik heb een kleine 300 3-inch modellen maar om die allemaal te plaatsen is me wat veel werk! Toch een kleine update hierin, ik kwam deze Hotwheels-set tegen en die vond ik wel erg leuk:

Afbeelding

tot de volgende keer maar weer :)

(-edit: ik zie net dat alle foto's uit de eerste post in dit topic niet meer te zien zijn, hoe kan dat? ze kunnen nog wel aangeklikt worden, dus ik ga ze niet allemaal opnieuw invoeren...-)
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Re: Bart & zijn collectie 1:43...UPDATE P.5

Bericht door Peter Parker »

Grappig bij die Ferrari set had ik nog een Sharknose F1 in het knal blauw, maar niet die open Ferrari.

Je foto's zijn automatisch verwijderd omdat ze te groot waren, nu zijn ze nog te zien door aan te klikken. Dit heeft met ruimte op de server te maken maar HJ heeft het uitgelegd in een aparte draad over foto's posten.
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Erg leuk die Scooby :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
bart85

Bericht door bart85 »

Weer een update, vier leuke dingen deze keer...als eerste, de 2CV uit de tijdschriften-collectie...al meerdere malen genoemd en erg leuk, zeker voor het vriendelijke prijsje:

Afbeelding

Afbeelding

Dan een euroknaller van de Blokker (zelfde serie als de Subaru uit de vorige update) de Ford GT40 MkII van DelPrado:

Afbeelding

Afbeelding
(-let op de kleuren van de vleugelmoer:)-)

Vorige week naar Interclassics geweest, mooie show...ik heb besloten dat ik toch echt een Ferrari wil, haha. Niet heel veel gekocht, maar deze kon ik niet laten staan: de Jaguar XJ Series 1 van Vanguards...uitzonderlijk mooi voor dit merk trouwens!

Afbeelding

Afbeelding

Ook nog een Maserati Gransport gekocht, zat in een Schuco Junior-verpakking maar het merk is Grani&Partners, had ik ook al een mooie Fiat X1/9, Maserati Biturbo spider en Quattroporte IV van:

Afbeelding

Afbeelding

Dit was het weer even voorlopig!
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

zitten een aantal mooie modellen tussen!

niek :cool:
Afbeelding
Plaats reactie