Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Deze week komen er 2 UT Mclarens F1 GTR Fina een van Le Mans en een introduktie model. Aston Martin DBR9 Le Mans 2005 NR58 is binnen, als ik de andere binnen heb maak ik foto's.
damm dat is wat je kan noemen een verzamelling.echt supervet gewoon. die m3 s zijn gewoon helemaal het einde.zelf ben ik ook zo,n beginnend verzamelaar waaronder dus ook de e30 e36 en e46 gewoon vet in een woord
Vandaag en Maandag binnen gekregen. Maandag een Aston Martin DBR9 Le Mans 2005 NR58 binnen gekregen.
Hier de foto's samen met de gulf Aston Martin NR009 Le Mans 2008
Vandaag na lang zoeken op internet 2X Mclaren F1 GTR in Fina uitvoering 1 van Le Mans 1996 en 1 zonder nummer.
Hier de foto's samen met de Gulf Mclaren F1 GTR NR33 Le Mans 1996. En hoe ze op me kamer staan.