Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
dankje! ikzelf vind de Golf VI tot nu toe ook mijn pareltje.
PS, even offtopic ja, iedereen begint klein, maar dit komt dus omdat zeg maar al mijn modellen kapot zijn gegaan.. check de vorige pagina's maar. en mijn collectie wordt de komende weken hoop ik, als mijn ouders meewerken, goed uitgebreid!
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
haha, ik had 'm ook van Welly. maar mijn 206 is licht beschadigd bij het dak.. de connecties van de twee delen zijn gebroken. of ja, één ringetje is afgebroken. 'k ga 'm nu wel verkopen, want ik wil alleen nog maar Duitse auto's in mijn verzameling.
jouw auto-ongeluk is wel VERDOMD goed nagebootst! heb je nu ook KNIE-ARBAGS in dat ding gezet? LOL!
PS moderators, dit was even een off-topic gesprek en ik weet dat dat in de Shoutbox hoort. sorry :$
@ galleria ferrari
weet ik, de Golf is het mooist (en het nieuwst) dus dat is mijn pareltje. totdat mijn Mercedes C-klasse Estate aankomt
waarmee heb je die 206cc eigenlijk kapotgemaakt? want ik ga hetzelfde doen bij de Mégane CC van me.
YAHOO! mijn ouders hebben groen licht gegeven om de Carrera GT van Niek (Niek-106) te kopen! dus binnenkort weer een pracht van een auto in mijn collectie!
vanmiddag gaan we de betaling van de Benz afronden, en ja Niek, dan wordt ook jouw model betaald. dus hopelijk komen de Benz en de Porsche er dan schnell aan. nou, de Porsche is gearriveerd. ik ga zometeen foto's maken van de Carrera GT, dus nog een momentje!
Deze ziet er erg fijn uit moet ik zeggen. Uiteraard zijn er wel duurdere fabrikanten die hem produceren, maar denk dat je hier een prima prijs/kwaliteits verhouding hebt