Minichamps Bmw M3 GTR Rood & Blauw en een met Carbon dak

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gebruikersavatar
c3ke
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 22:01
Locatie: Mechelen(Belgie)

Bericht door c3ke »

Executive schreef:Deze heeft in ieder geval niet van die glimmende wielen....! De m3 GTR in carbonblack blijft mijn favoriet. De mensen bij Minichamps zien natuurlijk ook de astronomische bedragen die op Ebay voor deze modellen wordt neergeteld. Vanuit commercieel oogpunt best slim om het zo aan te pakken, maar kom dan niet met een donkergroene :?

Ik zag overigens op Ebay een donkerblauwe m3 GTR :?: Zal waarschijnlijk zo gespoten zijn door iemand ?? Zag er in ieder geval een stuk beter uit dan donkergroen. :thump_down:


Deze koop ik zeker en vast niet!Eikes wat een mottige kleur!De enige die ik nog wil van de gtr's is de carbonblack versie!
BMW M3 GTR STREET.
Gebruikersavatar
Carfanatic
Berichten: 260
Lid geworden op: vr 30 apr 2004 17:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

c3ke schreef:
Executive schreef:Deze heeft in ieder geval niet van die glimmende wielen....! De m3 GTR in carbonblack blijft mijn favoriet. De mensen bij Minichamps zien natuurlijk ook de astronomische bedragen die op Ebay voor deze modellen wordt neergeteld. Vanuit commercieel oogpunt best slim om het zo aan te pakken, maar kom dan niet met een donkergroene :?

Ik zag overigens op Ebay een donkerblauwe m3 GTR :?: Zal waarschijnlijk zo gespoten zijn door iemand ?? Zag er in ieder geval een stuk beter uit dan donkergroen. :thump_down:


Deze koop ik zeker en vast niet!Eikes wat een mottige kleur!De enige die ik nog wil van de gtr's is de carbonblack versie!


en die is helaas niet meer voor een "normale" prijs te vinden :thump_down:

was ik maar eerder begonnen met het sparen van modelauto's..... :doh:
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

Is die nieuwe soms die al aangekondigde 'Oxford Green'??? Ik vind het iig niet erg gelukt, maar dat kan ook aan de foto liggen :? Misschien ziet die metallic lak er in het echt veel beter uit :|
Afbeelding
pvs
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 27 feb 2005 23:32

Bericht door pvs »

Executive schreef:Ik baal echt dat ik niet zo'n zwarte of blauwe M3 GTR van minichamps in mijn bezit heb. Heb ik besloten om bmw's 1:18 te gaan verzamelen.... Zie ik dat die zwarte niet meer te koop zijn (limited edition 3000 pcs.) BALEN! :angry_finger:


Nou, mischien kan ik je helpen.
Ik heb deze beide staan, een estoril blauwe en een carbon zwarte.
Ik wil ze weg doen omdat ze plaats moeten maken voor een 1/12 minichamps murcielago.
Ze hebben in een vitrine gestaan, maar ik heb de dozen er ook nog bij.
Ze zijn gewoon zo goed als nieuw.
Ze zijn van Minichamps by Paul's model art.
Laat maar via mail weten of je er wat in ziet: p.v.s@hccnet.nl
Gesloten