Hallo allemaal, hier een kleine update van modellen die ik de laatste tijd hebt gekocht.
Om te beginnen met een Porsche/Dauer 962/TIcTac. Van Spark en in gelimiteerde uitgave voor Newace/Hongkong gemaakt. Ik heb dit model voor 41,20 incl.verzenden gekocht van Newace uit Hongkong via Ebay. Een koopje dus. Maar volgens mij klopt hier iets niet. Daarom heb ik hem ook gekocht. Volgens mij heeft Boesel nooit in deze auto #17 op Spa gereden. In 1989 was er geen 1000km op Spa meer, maar een Sportscar-race van 500km, die Jochen Dauer alleen heeft gereden met een DNF. Die onderplaat klopt dan volgens mij ook niet. Een (zeldzame) fout van Spark. Vandaar een leuk item. Zit ik fout dan hoor ik dat graag.
Porsche/Kremer CK6. Le Mans 1993.
Gekocht op Ebay maar moet nog binnenkomen een Porsche GT3-DeWALT Supercup 2003 Patrick Huisman,
Deze hoorde bij de Huisman Porsche, werd als set aangeboden op Ebay, maar die heb ik al. Als er iemand interesse heeft voor koop of ruil dan hoor ik het graag via pb/mail. Porsche 911 Carrera RSR supersprint 1975 Nürburgring met de Nederlander Cees Siewertsen.
Tenslotte een gelimiteerde uitgave van Minichamps voor Porsche centrum Koblenz. #123 van de 1000 uitgebrachte modellen. Porsche GT3-R. Nürburgring winnaar in 2000. Zijn er maar 500 wereldwijd in de reguliere verkoop gegaan.
Dat was het dan voorlopig. Ik ga over een uurtje of 2 met mijn vrouw even een weekje er tussen uit naar Oostenrijk. Hierbij wens ik alle forummers, moderators en beheerders van deze site geluk en gezondheid voor 2010.