Le Mans 2005

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Peter Parker schreef:Na lang dubben of ik het wel kon betalen, vandaag de knoop doorgehakt en de kaarten bestelt (je leeft maar ene keer :mrgreen: ). Ik zit weer boven de pitsboxen op tribune 34 :dance: :dance: :dance:

en ik ontmoet ook weer eens Tom Coronel en Allard Kalff, ik zie die gast elk jaar

24 uur van Le Mans
Onze bus zit helemaal vol, u zou hoogstens nog een plekje kunnen krijgen als er een annulering plaatsvindt. Bel daarvoor naar ons kantoor. Goed nieuws voor onze busklanten! Tom Coronel en waarschijnlijk ook Allard Kalff zullen onze klanten in de bus komen opzoeken om nieuwtjes en wetenswaardigheden uit te wisselen. Een gratis "Meet & greet"; natuurlijk weer een niet aangekondigde stunt van Ticket+Travel Formule 1!
Deze extra's komen vaker voor, maar we maken er van tevoren geen reclame voor, omdat we niet weten wie van de "sterren", waarmee wij zeer goede betrekkingen hebben, zich vrij kan of wil maken. Maar onder het motto: Niet doen wat je moet doen, maar doen wat je kan doen, geven wij onze kaart- en arrangementsklanten vaak iets meer waar voor hun geld!
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Een fiets meenemen lijkt me op zich handig, maar of het nodig is...? Toen ik er naar toe ben geweest (vorig jaar, Classic Le Mans) reed er een treintje rond waar je helemaal rond het circuit werd gereden, althans rond het eerste stuk van het circuit waar de meeste mensen lopen. Blubberig zal het inderdaad niet wezen of het moet echt hard gaan regenen. Het is wel overal enorm stoffig. De auto ook gewoon op een grote parkeerplek gezet, dicht bij het start-finish gedeelte. En gewoon enorm veel plezier gehad... :thump_up: Het is gewoon super, dan zit je daar 's avonds nog om twaalf uur op de tribune, leuke sfeer, komen er weer een paar van die GT40's aan met rood gloeiende remschijven. In 1 woord: fantastisch!
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

TVR freak schreef:Het is wel overal enorm stoffig.

En daar kom je vooral 's morgens vroeg achter als de ochtenddauw neerslaat, dan veranderd deze stof toch aardig in een hardnekkige "ik zal jou kleding is een beetje een kleurtje geven". :mrgreen:
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

mmm... ik ben die hollander met dat bier, korte broek en die parasol... op de camping...

voor het geval je mij zoekt....

zoek naar een agregaat en een beertender.... :mrgreen:
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Als je een Nederlandse Ford Transit dubbele cabine ziet met een grote tent ernaast, een smeulende barbeque en kratjes bier ... dan heb je mij en m'n maten gevonden :mrgreen:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

model1op43 schreef:Als je een Nederlandse Ford Transit dubbele cabine ziet met een grote tent ernaast, een smeulende barbeque en kratjes bier ... dan heb je mij en m'n maten gevonden :mrgreen:

Als je een dromende lange blonde man ziet met een minolta tas, dan heb je mij gevonden, maar een biertje gaat er wel in :mrgreen:
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Wie gaat er nog meer en heeft een algemene toegangskaart??

Zit te denken om ook te gaan namelijk
ferrari expert
Contacteer:

Bericht door ferrari expert »

ja ik wil ook wel maarja ik heb niemand die met me mee gaat helaas.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

ferrari expert schreef:ja ik wil ook wel maarja ik heb niemand die met me mee gaat helaas.

Dit jaar ga ik ook alleen, heerlijk vind ik dat, kom genoeg racefans in die bus tegen. FF weg zonder vrouw en kids hmmmmm :mrgreen:
ferrari expert
Contacteer:

maar helaas ben ik 16 en heb geen vervoer dus daarom kan ik ook niet maargoed ik wacht wel af en anders gaat ik als ik 18 ben en hopenlijk een rijbewijs heb. :(
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

aha ik snap het, maar zo'n bus reis is ook begeleid, maar ik begreep dat ticket en travel al vol zaten.
ferrari expert
Contacteer:

jammer dan volgend jaar maar
Curbstone Models
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Vandaag kwam UPS de toegangskaarten brengen..... :dance: :dance:
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Hier zijn ze ook binnen :worshippy: :worshippy:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

St. Paul schreef:
Prost said he had other obligations, in particular the Andros Trophy with Toyota. He also once again pointed out the risk that drivers take participating Le Mans.

bron: http://www.planetlemans.com

Heeft die man last van dementie? Of dacht ie dat Forumle 1 geen risico's mee bracht, als ex teamgenoot van Senna zijnde.... :? Prost lijkt wel de enigste die helemaal niet meer rijdt, veel oud F1 coureurs stappen toch nog vaak ergens eens in.

:mrgreen: Die zal zijn strijd op leven en dood met senna nog altijd niet verteerd hebben zeker :mrgreen:
Plaats reactie