Peter Parker schreef:Na lang dubben of ik het wel kon betalen, vandaag de knoop doorgehakt en de kaarten bestelt (je leeft maar ene keer). Ik zit weer boven de pitsboxen op tribune 34
![]()
![]()
en ik ontmoet ook weer eens Tom Coronel en Allard Kalff, ik zie die gast elk jaar
24 uur van Le Mans
Onze bus zit helemaal vol, u zou hoogstens nog een plekje kunnen krijgen als er een annulering plaatsvindt. Bel daarvoor naar ons kantoor. Goed nieuws voor onze busklanten! Tom Coronel en waarschijnlijk ook Allard Kalff zullen onze klanten in de bus komen opzoeken om nieuwtjes en wetenswaardigheden uit te wisselen. Een gratis "Meet & greet"; natuurlijk weer een niet aangekondigde stunt van Ticket+Travel Formule 1!
Deze extra's komen vaker voor, maar we maken er van tevoren geen reclame voor, omdat we niet weten wie van de "sterren", waarmee wij zeer goede betrekkingen hebben, zich vrij kan of wil maken. Maar onder het motto: Niet doen wat je moet doen, maar doen wat je kan doen, geven wij onze kaart- en arrangementsklanten vaak iets meer waar voor hun geld!