1:18 Dodge Dakota Anson ombouw KLAAR
Re: 1:18 Dodge Dakota Anson ombouw UPDATE TWO-TONE GESPOTEN
Zo, de two-tone is ook eindelijk klaar... Eerst waren er een paar zwarte uitlopers op het zilver, die had ik bijgewerkt, was de zilver niet goed, nog een keer bijwerken, staan er later vingerafdrukken in, terwijl ik toch wel een hele tijd had gewacht... Toen eindelijk goed gekregen... Is nog niet helemaal strak, maar krijg het niet strakker, dus laat het maar zo, valt niet op. Toen het zwart nog een beetje bijwerken, zat op sommige plekken een beetje zilveren waas op... Maar nu is ie goed! Denk dat ik morgen blanke lak ga spuiten...
Ik heb in de voorbumper het gaas ook zwart gemaakt, vind ik net iets beter staan
En het interieur is nu ook bijna af Moet alleen nog de stoelen erin lijmen... Ik heb gekozen om het interieur vooral zwart te houden, met alleen zilveren pedalen, en een zilveren gedeelte op het dashboard en het stuurtje..
En de originele uitlaat was een gewoon dun dicht staafje, even dik als de rest van de uitlaat, dus die heb ik aangepast, een dikker stukje buis erop gemaakt, alleen het eindstuk dus. Zilver gespoten, en de binnenkant zwart gemaakt... Ziet er een stuk beter uit!
En dat ie zo'n stuk onder de bak hangt, komt doordat de bak er niet goed opzit
Groetjes, Pieter
Ik heb in de voorbumper het gaas ook zwart gemaakt, vind ik net iets beter staan
En het interieur is nu ook bijna af Moet alleen nog de stoelen erin lijmen... Ik heb gekozen om het interieur vooral zwart te houden, met alleen zilveren pedalen, en een zilveren gedeelte op het dashboard en het stuurtje..
En de originele uitlaat was een gewoon dun dicht staafje, even dik als de rest van de uitlaat, dus die heb ik aangepast, een dikker stukje buis erop gemaakt, alleen het eindstuk dus. Zilver gespoten, en de binnenkant zwart gemaakt... Ziet er een stuk beter uit!
En dat ie zo'n stuk onder de bak hangt, komt doordat de bak er niet goed opzit
Groetjes, Pieter
Dat zilverr/zwart staat hem goed! mooi gedaan! Ook goed interieur! Kben benieuwd hoe ie eruit ziet als ie helemaal af is!
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Thanks!
En dat dat zilver/zwart hem goed staat wist ik al, omdat ie eerder dus ook al zo was
Hij heeft nu al 2 laagjes blanke lak
En dat dat zilver/zwart hem goed staat wist ik al, omdat ie eerder dus ook al zo was
Hij heeft nu al 2 laagjes blanke lak
Ziet er goed uit, Pieter
Re: 1:18 Dodge Dakota Anson ombouw UPDATE IN ELKAAR ZETTEN
Hoi,
Blanke lak heb ik er gisteravond al opgedaan, dus ben nu een beetje begonnen met in elkaar zetten...
En ik weet het, de achterbak zit er niet helemaal goed op, maar dit is even voor het idee
Interieur heeft nog dun laagje zwart gekregen, en de ramen heb ik geprobeerd te blinderen (behalve de voorruit).
De voorvelgen ben ik ook mee bezig, en de achtervelgen moeten nog wat verder naar binnen....
Ik moet ook nog even trekhaakje maken
Owja, stuurtje ga ik denk ik nog even beter doen
Pieter
Blanke lak heb ik er gisteravond al opgedaan, dus ben nu een beetje begonnen met in elkaar zetten...
En ik weet het, de achterbak zit er niet helemaal goed op, maar dit is even voor het idee
Interieur heeft nog dun laagje zwart gekregen, en de ramen heb ik geprobeerd te blinderen (behalve de voorruit).
De voorvelgen ben ik ook mee bezig, en de achtervelgen moeten nog wat verder naar binnen....
Ik moet ook nog even trekhaakje maken
Owja, stuurtje ga ik denk ik nog even beter doen
Pieter
Re: 1:18 Dodge Dakota Anson ombouw UPDATE BANDENREK
Hallo,
Ik ben even bezig geweest met het bandenrek te maken die ik in de bak wou. Is nu gemaakt, moet alleen nog een kleurtje krijgen... Ideeën
Ik ga ook nog een olievat maken.. Daar weet ik ook nog geen kleurtje voor
Pieter
Ik ben even bezig geweest met het bandenrek te maken die ik in de bak wou. Is nu gemaakt, moet alleen nog een kleurtje krijgen... Ideeën
Pieter
Wauw, ziet er strak uit. Tweede spuitbeurt doet hem goed
Klein tipje van iemand die een half jaartje in een echte spuitcabine heeft gewerkt:
Als je de deuren, motorkap en kofferkap in het echt spuit, moet je ze neerzetten zoals ze uiteindelijk op de auto komen. De metallic flakes in de verf "stromen" dan tijdens het drogen op dezelfde manier als de onderdelen waar ze tegenaan zitten. Mocht je vaker problemen hebben dat je deuren een andere tint hebben, het zou misschien daardoor kunnen komen...
Dat gezegd hebbende, ik zou by far niet zown mooi resultaat als dit krijgen
Klein tipje van iemand die een half jaartje in een echte spuitcabine heeft gewerkt:
Als je de deuren, motorkap en kofferkap in het echt spuit, moet je ze neerzetten zoals ze uiteindelijk op de auto komen. De metallic flakes in de verf "stromen" dan tijdens het drogen op dezelfde manier als de onderdelen waar ze tegenaan zitten. Mocht je vaker problemen hebben dat je deuren een andere tint hebben, het zou misschien daardoor kunnen komen...
Dat gezegd hebbende, ik zou by far niet zown mooi resultaat als dit krijgen
Bedankt
Dat is dus met metallic deeltjes en zilver deeltjes enzo?
Thanks voor de tip
Dat is dus met metallic deeltjes en zilver deeltjes enzo?
Thanks voor de tip
Misschien blauw of rood? Mooi project, gaaaf gespoten!bobbob schreef:Hallo,
Pieter
Top !
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Thanks...
Ik moet het olievat alleen nog maken
Ik moet het olievat alleen nog maken
Re: 1:18 Dodge Dakota Anson ombouw KLAAR
Hallo,
En... Hij is eindelijk afgerond
Heb uiteindelijk de bakvulling (bandenrek en olievat en nog wat) niet geplaatst, want ik zet er niet mn Subaru op, maar ik ga hem universeel 'gebruiken'.
De foto's (samen met bijna klaar Corrado projectje):
Pieter
En... Hij is eindelijk afgerond
Heb uiteindelijk de bakvulling (bandenrek en olievat en nog wat) niet geplaatst, want ik zet er niet mn Subaru op, maar ik ga hem universeel 'gebruiken'.
De foto's (samen met bijna klaar Corrado projectje):
Pieter
Re: 1:18 Dodge Dakota Anson ombouw KLAAR
Looking good!!
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's