Stel je hier even voor

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Leuke verzameling, Joost. Volgens mij heb ik bij jouw werkgever mijn eerste en tot nog toe enige F1-model in een waanzinnige aanbieding gekocht...
Gebruikersavatar
AntonNC
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 17 mar 2004 15:05
Locatie: Vlaardingen

Bericht door AntonNC »

Hey hallo,

Ook ik kom al een tijdje op het forum, maar heb me nog nooit voorgesteld :oops: . Bij deze dus. Ik ben Tim, 20 jaar en werk full-time bij de grootste supermarktketen van het land. Ik verzamel alleen 1:18 m.b.t. Formule 1 en dan in het bijzonder van Ferrari/Schumacher (die hadden we hier nog niet :mrgreen: ) en alles waarvan ik denk, dat ziet er leuk uit. Ook ga ik sinds een paar jaar elk seizoen naar een F1 race, zeer zeker aan te raden. Verder ben ik ook nog bezig met het afronden van mijn studie voor zelfstandig ondernemer. Dat was het in grote lijnen wel.


Grtz
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3353
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Executive schreef:Op dit moment ben ik bezig met het afronden van mijn studie Nederlands recht aan de Universiteit van Utrecht.


Klinkt bekend... Alleen ben ik net begonnen... :) Welkom hier. :mrgreen:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Welkom op dit forum :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
JoostV6
Berichten: 504
Lid geworden op: vr 21 jan 2005 12:48
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Hartelijk bedankt voor alle leuke reacties!
Binnenkort zal ik mijn collectie laten zien (op het leukste forum wat er is :D ) d.m.v. foto's maar aangezien alles nog ingepakt zit vanwege een verhuizing laat dat nog eventjes op zich wachten :!:
Gebruikersavatar
Thegs
Berichten: 253
Lid geworden op: di 04 jan 2005 21:25
Locatie: Wezep
Contacteer:

Bericht door Thegs »

Welkom alleen 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Alsnog welkom Tim :mrgreen: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Bericht door supernova »

Aan alle nieuwe leden: welkom hier op dit goeie forum. :thump_up:
En Joost, ik ben zeer benieuwd naar jouw verzameling aangezien mijn verzameling compleet uit Minichamps 1:43 Formule 1 modellen bestaat (en een paar 1:18's).
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Allemaal welkom,

maar volgens mij kende ik de meesten al van voor de chrash :mrgreen:
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5191
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Ik zal mij eigen ook weer eens voorstellen ;)

Ik ben Paul. Mijn naam hier op het forum is schumi28, waarom zul je je afvragen! Ik ben fan van Michael Schumacher (afkorting schumi) en omdat er bij Hotmail het emailadres van schumi niet vrij was maar wel schumi28, heb ik deze genomen. En deze naam heb ik dan maar als "nickname" genomen

Ik ben 22 jaar, net klaar met mijn HBO Accountancy richting registeraccountant :dance: , zal nu dus ook gaan solliciteren om mijn modelautoverzameling te gaan financieren.

Daarnaast ben ik een fanatieke F1 kijker, en zo dus aan het verzamelen geslagen met de schaalmodellen van Schumacher. Maar daarnaast kijk ik ook naar vele andere autosportseries.
En in de loop van de tijd heeft Le Mans mij zeer gefascineerd en ben ik ook deze schaalmodellen gaan verzamelen en dan vooral de prototypen, daarnaast verzamel ik ook de modelletjes van Christijan Albers.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Welkom Schumi28 op dit zeer gezellig forum.
Ik hoop dat je veel plezier beleefd aan dit forum en dat je maar veel mag posten....... :mrgreen:

Dan doe ik het ook maar.

Ik ben Winno van Niersen en ben bijna 12,5 jaar getrouwd met mijn vrouw Ilse. Ik heb een zoontje van 3 die naar de naam Bram af en toe luisterd. Ik verzamel vooral F1 auto's in de schaal 1:43 van Jos Verstappen. Ook heb ik een serie Dome's van Jan Lammers in mijn bezit. Nu er weer een nieuwe Nederlander gaat rijden in de F1 ga ik mijn verzameling uitbereiden met de modellen van Christijan Albers. De test auto is reeds gereserveerd bij Droomautoos.

Groet Winno
Afbeelding
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Een hartelijk welkom aan alle nieuwe en opnieuw voorgestelde leden. :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
B.A.Z. 10
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 22 dec 2004 17:52

Bericht door B.A.Z. 10 »

Welkom!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Bericht door Frans »

Welkom hier op het Forum, en nog veel plezier.

Frans
Afbeelding

Forza Ferrari
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

Ik ben Philippe en ik woon in Ieper in West-Vlaanderen ook wel gekend als de vredesstad.Ik ben getrouwd met Cindy en we hebben 2 kindjes :een dochter Justine van 5 en een zoon Gilles van 1.5 jaar.Ik werk sedert 20 jaar bij de grootste weefautomatenproducent van Belgie.Hobby's zijn vooral 1/18 miniaturen,auto's en internet(uw venster op de wereld :mrgreen: ) :D
Plaats reactie