TVR freak's verzameling (27/04/07: Alfa Romeo Giulia GTA!)
Namac aanwinsten
Hier mijn aanwinsten die ik op de Namac beurs gescoord heb. Ik begin met de Tyrrell en de andere twee zal ik morgen en overmorgen laten zien. Allereerst dus de Tyrrell 003 #9 van Minichamps. Echt een heel leuk model voor een waanzinnige prijs.

TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
- Donkervoort
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Mooi nogtalgisch Model,toch wel mooi team,Tyrrell. vanuit een schuur een F1 team opbouwen....het kon toen nog. Ik hou wel van die tijd...
Nou hou ik meer van dat eigenwijze team uit Maranello....toch vind ik dit ook super!
Ik ben benieuwt naar je andere aanwinsten
Succes,
Vincenzo
Vivado Ferrari Collection
Nou hou ik meer van dat eigenwijze team uit Maranello....toch vind ik dit ook super!
Ik ben benieuwt naar je andere aanwinsten
Succes,
Vincenzo
Vivado Ferrari Collection
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Mijn tweede aanwinst van de Namac is deze Porsche 904 GTS #35 uit 1964. Evenals de Tyrrell is dit model van Minichamps. Het is een erg mooi model en samen met de 906 heb ik nu een mooi duo. Bovendien is dit mijn tweede Scuderia Filipinetti auto. Kijk en geniet!

Hele mooie Tyrell, toen hadden ze nog geen sidepods, maar wel een grote voorvleugel, I like that!
Porsche mag er ook wezen, ook al is het een niet alledaags model.
Porsche mag er ook wezen, ook al is het een niet alledaags model.
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Als laatste de Chaparral 2/2C #65 van Exoto. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n gedetailleerd model in mijn handen heb gehad. Het is werkelijk een supermodel. Je kunt de body er helemaal afhalen zodat alle details zichtbaar worden, en dat zijn er nogal wat! De tankkleppen kunnen open, de tankdoppen kunnen open, er is zelfs een oliepijl te zien. Ook kun je een klepje weghalen aan de onderkant om nog meer van de motor te kunnen zien en is de spoiler ook te verstellen. En ik kan nog wel even doorgaan. Ik ben echt heel blij met dit model en heb het dan ook voor een zeer leuke prijs kunnen kopen. Het is nu het klapstuk van mijn collectie en er zullen zeker nog wat Exoto's bij komen als het aan mij ligt.

- Donkervoort
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Beeldschoon die Chaparral.
Die Jim Hall heeft zulke ongelooflijk gave auto's ontworpen en Exoto weet ze inderdaad prachtig te reproduceren
Die Jim Hall heeft zulke ongelooflijk gave auto's ontworpen en Exoto weet ze inderdaad prachtig te reproduceren

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Zie hier mijn nieuwste aanwinst: de TVR Tuscan MKII van Sunstar. Ik moet zeggen dat het model erg meevalt. Ik had hiervoor totaal geen ervaring met dit merk, maar voor de prijs hebben ze een fantastisch modelletje neer weten te zetten. Voor €27,50 krijg je 5 bewegende delen (sturende wielen niet meegerekend), een zeer gedetailleerde motor en een stoffen interieur. Ook weegt het model erg zwaar, het is denk ik het zwaarste model in mij collectie.
De foto's die ik vandaag gemaakt hebt zijn mislukt, ik zal morgen nieuwe foto's maken en plaatsen. Hier alvast wel een redelijk foto'tje:

De foto's die ik vandaag gemaakt hebt zijn mislukt, ik zal morgen nieuwe foto's maken en plaatsen. Hier alvast wel een redelijk foto'tje: