verzameling van BMW M3 GTR (grote update 26-12)
- BMW M3 GTR
- BMW M3 GTR
Hier zijn dan de foto's!!
Zelf vind ik het prachtige modellen, ze zijn van UT models.
De link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SKXSWTQD
Er zitten ook nog 2 foto's bij die ik snel even heb gemaakt van mijn nieuwe vitrine indeling! Ik wilde alle bmw's bij elkaar hebben, ben nog niet helemaal tevreden maja...
Dit was het dan... wil misschien de BMW M3 GTR straatversie 1/18 kopen, alleen ik heb niet zoveel geld meer, en ik wil hem liever in de kleur imola red hebben.... wie weet komt die ook nog uit.
De link:
Er zitten ook nog 2 foto's bij die ik snel even heb gemaakt van mijn nieuwe vitrine indeling! Ik wilde alle bmw's bij elkaar hebben, ben nog niet helemaal tevreden maja...
Dit was het dan... wil misschien de BMW M3 GTR straatversie 1/18 kopen, alleen ik heb niet zoveel geld meer, en ik wil hem liever in de kleur imola red hebben.... wie weet komt die ook nog uit.
BMW M-POWER!!!
BMW M3 GTR schreef:Hier zijn dan de foto's!!
De link:
Dit was het dan... wil misschien de BMW M3 GTR straatversie 1/18 kopen, en ik wil hem liever in de kleur imola red hebben....
mischien zelf spuiten een optie ??
groet caprigek
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear
- BMW M3 GTR
BMW M3 GTR schreef:@fish88
Ik heb de vitrinekast zelf gebouwd met mijn vader.
@caprigek
Het zou kunnen, maar dan moet je wel precies dezelfde verf hebben als het 1/43 model. En ik wil liever al mijn modelauto's origineel houden.
die verf is geen probleem vraag bij de dealer de orginele kleuren op enga naar een speciaalzaak
ja orineel houden tja dan hopen dat ze deze in die kleur uitbrengen dan
groet caprigek
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear
- BMW M3 GTR
Bedankt voor alle reacties!
Ook wel leuk om te vertellen, boven mijn vitrinekast heb ik een blauwe t.l balk liggen, en in mijn vitrinekast heb ik een vinnetje (zelfde als in een computer) zodat het niet te warm wordt als mijn 3 spotjes aanstaan. Maar als ik het licht uit zet, en de ''neon'' aan zet, lichten alle details op die lichtgevend geverft zijn. bijv. de neuzen van de mclaren's die rood geverfd zijn.
Ook wel leuk om te vertellen, boven mijn vitrinekast heb ik een blauwe t.l balk liggen, en in mijn vitrinekast heb ik een vinnetje (zelfde als in een computer) zodat het niet te warm wordt als mijn 3 spotjes aanstaan. Maar als ik het licht uit zet, en de ''neon'' aan zet, lichten alle details op die lichtgevend geverft zijn. bijv. de neuzen van de mclaren's die rood geverfd zijn.
BMW M-POWER!!!
- BMW M3 GTR
Ik heb weer 2 nieuwe modellen erbij!!!
Pitstop diorama 1:43 van Jos Verstappen.
BMW E36 M3 GTR 1:18 zwart, naar dit model was ik al lange tijd opzoek, en eindelijk voor een mooie prijs gekocht.
Ik mis alleen 3 details...
BMW logo's voor en achter.
BMW logo op het stuur.
Weet iemand hoe ik aan deze stickers/details kan komen, waar ik deze kan kopen??
Ik zat net op internet te kijken voor foto's, en daar zie je ook dat de logo's van M-POWER gekleurd zijn, zowel achterop als op de portieren. Bij mijn model zijn deze dus gewoon grijs... ik snap niet hoe dit kan, zijn er verschillende uitgaven van dit model??
Foto's volgen snel.
BMW E36 M3 GTR 1:18 zwart, naar dit model was ik al lange tijd opzoek, en eindelijk voor een mooie prijs gekocht.
BMW logo op het stuur.
Weet iemand hoe ik aan deze stickers/details kan komen, waar ik deze kan kopen??
Ik zat net op internet te kijken voor foto's, en daar zie je ook dat de logo's van M-POWER gekleurd zijn, zowel achterop als op de portieren. Bij mijn model zijn deze dus gewoon grijs... ik snap niet hoe dit kan, zijn er verschillende uitgaven van dit model??
Foto's volgen snel.
BMW M-POWER!!!
- B(BMW)+B(BENZ)Freak
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
BMW M3 GTR schreef:Ik heb weer 2 nieuwe modellen erbij!!!
BMW logo op het stuur.
Foto's volgen snel.
Nou ik heb er zelf 4, maar wat er gebeurd is je ziet wel de M3 logo, maar er hoort een klein sticker rood, blauw die de neiging heeft om eraf te komen. Dat heb ik ondervonden bij het spuiten van deze modellen in het grijs en geel!. Bekijk mijn collectie maar daar staan ze!