Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Schitterende aanwinst. De kleur staat hem zeker goed. Moet zeggen dat de Maybach's die Bas heeft besteld nog even wat mooier zijn, vooral door het gebruik van leer in het interieur. Maar deze mag er ook zeker zijn. Mooie aanwinst
Op de foto staat het misschien niet mooi, maar als je vast hebt in het echt ziet het er zeer sjiek en elegant uit. Maja smaken verschillen natuurlijk betreft de kleuren.
Respect voor de Maybach hoor heb m zelf ook maar dan met zwarte zijpanelen is idd een prachtig (en vooral groot, staat hier op een plek voor 2 wagens ) ding om te zien en hij is ook lekker zwaar. Zeker een aanwinst voor je collectie
Ferraghini schreef:Alleen 1 minpuntje (en dat bij alles auto's hoor) dat onder de auto 'MADE IN CHINA' staat.
Ik heb wel respect voor ze hoor en ze doen het goed daar, alleen staat het zo goedkoop vind ik.
Daar moet je dan maar snel vanaf. Lees eens het verhaal van CMC, dan krijg je vanzelf respect voor de Chinezen. Er worden nergens zoveel mooie schaalmodellen gemaakt als in China.
tom schreef:[..] Daar moet je dan maar snel vanaf. Lees eens het verhaal van CMC, dan krijg je vanzelf respect voor de Chinezen. Er worden nergens zoveel mooie schaalmodellen gemaakt als in China.
Die Maybach is een waanzinnig mooi gemaakt model!
Ik heb ook wel respect voor de Chinezen hoor (ben zelf ook Chinees), ze doen het goed daar alleen vind ik het gewoon goedkoop staan onder een auto. Ik weet dat bijna alle schaalmodellen in China worden gemaakt maar toch..