Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
but take care! I opened 3 of them and 2(!) were defective! One had a missing and a broken mirror, one a hugely mis-aligned rear wheel. Wheel alignment seems difficult on this generally, even the AA ad in a German mag shows a car with completely cambered wheel, like on an A110 fully accelerating.
Indien iemand hen besteld heeft, dit beloofd niet veel goeds (gaat hierom een Duitse modelautozaak)
Op de presentatiefoto in Modelfahrzeug stond er ook 1 met een scheef achterwiel en een enorme gleuf tussen de motorkap en de rest van het body... En dan nog die kabels... Ik begin te vrezen dat AA hier niet veel vrienden mee gaat maken.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Morgen ga ik hem dus oppikken mijn 787B. Ik ben langs de ene kant superbenieuwd en langs de andere kant ook wel bang na al die verhalen die ik hier heb gelezen...was het al maar morgen (gelukkig ben ik van wacht dus een onrustige nacht zal ik toch sowieso hebben ).
Nou... ik heb de Autoart Mazda 787b binnen, en ik moet zeggen dat hij mij niet tegenvalt... eerlijk gezegd vindt ik hem schitterend....
Natuurlijk valt er wat te zeggen tegen de kabeltjes die aan de buitenkant van het bodywork zitten, maar overall is het niet storend... het is zelfs wel een listig detaille...
van de scheve wielen of grote spleten tussen het bodywork geen enkel spoor te bekennen.. Alles zit recht en de spleten zien er alleen mooi strak uit...
Een dikke 10+ voor dit model dus.. (hé dat rijmt..)..
Het model is door de felle kleuren wel meteen de grootste publiekstrekker in mijn vitrine.. alle andere modellen die erin staan vallen een beetje weg...
Ben hem daarnet gaan halen bij Kerstman Lokkers . Bij het zien van de modelletjes konden mijn broer en ik even niets zeggen, verstomd gewoonweg, zo schitterend. Op de afwerking is idd niets aan te merken, echt heel knap allemaal en die kabeltjes storen zoals Curbstone al zei helemaal niet...ik heb een paar fototjes in mijn thread ( viewtopic.php?p=89436#89436) later volgen er nog een paar meer.
Het is inderdaad bijna Exoto-kwaliteit. Als je er zo een Sauber C9 naast zou zetten van Exoto den ik wel dat je het verschil ziet, maar dan moet je wel heel hard je best doen en kan je het bijgeleverde vergrootglaasje meteen gebruiken (maw: het detail is spectaculair).
kwiebje schreef:die gtr ziet er echt gaaf uit!! ben benieuwd wat die wagen gaat kosten.
Ik denk zo rond de 65, net als de andere gesealde (en ongesealde) modellen...
Ik zou hem graag willen hebben, maar niet voor meer dan 40-50 euro
*EDIT* Alhoewel, de JGTC en de laatste Xsara doen op een bekende duitse site €65 terwijl ze op de site van AA voor $85 staan, de BMW's daarentegen staan op die site vooor $70...