Wie is beter Albers of Doornbos.?

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Curbstone Models schreef:[..]

sorry... die periode had ik na intensieve shocktherapie vedrongen.... :shock: :eh:

Zie dagelijks een pallet, die mij dit niet snel doet vergeten :mrgreen:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Markopolo schreef:Grappig dat het aan Albers ligt dat de GP van de USA een klote race is.

CA deed alleen wat er van hem verwacht werd: racen

En het is dat er 2 andere teams wel gingen rijden anders had Albers geen punten gehad, maar ja blijkbaar wil niet iedereen hier profiteren als ze een schot voor open doel hebben.

"Hier meneer heeft u de winnende nummer van de staatsloterij" "och nee, die hoef ik niet" :nuts:

Nee hoor, ik heb helemaal niet gezegd dat het aan Albers lag dat de GP van de USA klote was. :naughty:

En van zo'n buitenkans zou natuurlijk iedereen (willen) profiteren.
Ik wilde alleen maar zijn slap gel*l ontzenuwen dat hij de eerste Nederlandse formule 1-coureur is die alleen maar in een stijgende lijn zit. :thump_down:
Zodra hij meer WK punten heeft dan Jos, of meer dan 100 GP's heeft gereden, heeft hij mijn inziens pas recht van spreken.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

motorhead schreef:[..]

Zie dagelijks een pallet, die mij dit niet snel doet vergeten :mrgreen:

is dat die pallet waarop geschreven staat :

LET OP ! EXCLUSIEVE KLASSIEKE MODELLEN !!!
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Matt Modelautos schreef:[..]
Nee hoor, ik heb helemaal niet gezegd dat het aan Albers lag dat de GP van de USA klote was. :naughty:

En van zo'n buitenkans zou natuurlijk iedereen (willen) profiteren.
Ik wilde alleen maar zijn slap gel*l ontzenuwen dat hij de eerste Nederlandse formule 1-coureur is die alleen maar in een stijgende lijn zit. :thump_down:
Zodra hij meer WK punten heeft dan Jos, of meer dan 100 GP's heeft gereden, heeft hij mijn inziens pas recht van spreken.

En ik denk dat daar veel door de media verdraaid en vervormd wordt. Want Albers hoeft maar te zeggen: "Gelukkig zit ik in een stijdende lijn in de F1" en een journalist ziet er weer brood in dat hij: De eerste Nederlander in de F1 die in een stijgende lijn zit schijft.

Iedereen kent em wel:

Zin 1: Hij zat op haar schoot, en rustte uit.
Zin 2: Hij zat op haar, schoot en rustte uit.

heel makelijk verdraaid en gelijk een ander perspectief. :wink:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Markopolo schreef:[..]
Iedereen kent em wel:

Zin 1: Hij zat op haar schoot, en rustte uit.
Zin 2: Hij zat op haar, schoot en rustte uit.

heel makelijk verdraaid en gelijk een ander perspectief. :wink:

Die kende ik niet, maar vind hem wel goed. :mrgreen:

Maar ik begrijp je punt. Doornbos is een allemansvriendje met een "hoog aaibaarheids" gehalte. (OOK gemaakt door de media,....maar ook door Doornbos zelf aan meegewerkt).
En tja,...Verstappen en Albers. You love them or you hate them. Er schijnt geen tussenweg te zijn. En heb het gevoel dat het hun ook geen bal kan schelen hoe de media en fans over hun denken. Maar of dit verstandig is.? :think:
Carpe Diem

Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Matt Modelautos schreef:En heb het gevoel dat het hun ook geen bal kan schelen hoe de media en fans over hun denken. Maar of dit verstandig is.? :think:

Ik denk dat het je ook geen bal uit moet maken...

Als je wint.. heb je vrienden... rijen dik .. echte vrienden...
Als je wint.. nooit meer eenzaam... zolang je wint....
Jos

Bericht door Jos »

Maar ik begrijp je punt. Doornbos is een allemansvriendje met een "hoog aaibaarheids" gehalte. (OOK gemaakt door de media,....maar ook door Doornbos zelf aan meegewerkt).

inderdaad. Beide mannen spelen een rol. Zodra het om het grote publiek gaat, en ook om sponsors en dergelijke, is Albers de kille vakidioot, en doornbos de sympathieke gewone jongen. Prive zijn ze echt wel anders denk ik...

En nog even over dat arrogant zijn van Albers en Schumacher en wie dan nog ook, jochem uytdehage zei pas : "als ik 4 jaar geleden in de kroeg een vies glas omruilde kreeg ik een nieuw, als ik dat nu doe dan hoor ik achter mn rug "dat is die arrogante schaatser".

Hoge bomen vangen veel wind..
boerke04

Bericht door boerke04 »

Toen ik het stukje in de krant las van Albers en z'n stijgende lijn moest ik alleen maar even glimlachen, want wat laat ie zich weer kennen als ie nog gaat natrappen naar iemand die al dik twee jaar uit de F1 is.

Als je debuteert bij Minardi is ieder ander team een stijgende lijn, dus zo moeilijk is dat niet.

Daarbij komt het feit dat Verstappen door z'n talent in de F1 is gekomen en dit is gebleven tot ie naar Minardi ging. Albers had al een dikke portemonnee nodig om überhaupt in de F1 te komen en te blijven.
Afbeelding
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Het blijft de gemoederen toch bezig houden. :mrgreen:
Ten eerste ben ik het NIET met Curbstone eens dat het je geen bal uit mag maken. Ik denk dat teambazen wel dégelijk kijken naar zoiets.

Dan "hoge bomen vangen veel wind". Dat klopt,...en weet je vantevoren. Als je er niet tegen kunt, moet je de sport niet ingaan.

Daarbij zoals ik al eerder heb vemeld is Albers niet mijn "boezemvriend", maar eerlijk is eerlijk: dien ik toch te zeggen dat hij een behoorlijk potje kan rijden. :thump_up:
Ik denk dat de rijvaardigheden van Albers, gecombineerd met de (media) charme van Doornbos misschien wel de béste combinatie is. :doh:

Voor Jos is het helaas over en uit, maar vind wél dat (de Nederlandse) collega coureurs pas kritiek mogen uiten zodra ze bewezen hebben het beter gedaan te hebben dan hij (WK-punten én aantal GP's).
Carpe Diem

boerke04

Bericht door boerke04 »

Je moet vaker zulke topics openen Matt :mrgreen: :thump_up: .

Ik vind het toch een aardige discussie, zoveel verschillende meningen en toch loopt het niet echt uit de hand :thump_up: . Bij veel andere fora hadden ze zo'n topic allang kunnen sluiten wegens scheldpartijen etc. etc.
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Alleen vraag ik me af (want ik heb het stukje niet gelezen) waar hij Jos Verstappen aanvalt, volgens mij zegt hij alleen dat hij in de stijgende lijn zit. :?:

Zou iemand het stukje kunnen posten :?:
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Wel een ander artikeltje gevonden op F1News.nl:

Manager Doornbos ziedend op Albers
De manager van Robert Doornbos, de Italiaan Marco Zecchi, is ziedend op Christijan Albers. Dit na aanleiding van de uitlatingen die Christijan Albers in het blad Formule 1 deed, Albers uitte daarbij forse kritiek op Doornbos.

Zecchi laat in het nieuwste nummer van Formule 1 optekenen het allemaal erg triest te vinden.
"Als hij dan zo gefrustreerd is moet hij naar Amerika gaan", verteld Zecchi. "En daar een psychiater bezoeken om zijn systeem eens na te laten kijken."

Tevens vind Zecchi dat Albers een jaloerse idioot is die niet thuis hoort in de Formule 1.
"Formule 1 is geen sport voor zwakkelingen", zo gaat Zecchi verder. "Hij zou beter moeten weten, zo graaft hij zijn eigen graf."

"Als hij dan zo goed is, waarom rijdt hij dan niet bij McLaren of vervangt hij Schumacher niet bij Ferrari? Albers is de tweede keus van elk team in de paddock en hij mag echt in de kerk een kaars opsteken dat Robert niet al in Australië voor Minardi reed, want dan was Albers nooit in gesprek geweest met teams voor volgend seizoen."
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Denk niet dat je kan zeggen dat wie de meeste GPs en de meeste punten heeft behaald, dan ook automatisch de betere rijder is.

Senna-vrienden hebben op dit forum al menig maal de statistieken ten tonele gevoerd waaruit blijkt dat gerelateerd aan aantal GPs Senna gemiddeld de betere was ten opzichte van Herr Oberweltmeister, en misschien :eh: hebben ze dáárin wel gelijk :angel: :oops:

Maar zou Doornbos dan wel Albers erin slagen ooit een GP te winnen of enigszins teleurstellend tweede te worden, hebben ze het eigenlijk ook al beter gedaan dan Verstappen, zou je kunnen zeggen....:mrgreen:

Ik denk dat Albers zijn ambitie een beetje eerlijker in moet schatten...hij heeft zich héél 2005 het snot voor ogen gereden om de Jordans voor te blijven...en tegen het eind van het jaar lukte het zowaar regelmatig om voor Kijkenofiekartenkan te eindigen. Wáár komt dan nu weer de wijsheid vandaan dat een switch naar uitgerekend dat team een verbetering is ?

Het is mooi dat Albers nu zegt dat het een stijgende lijn is...hij had dit beter na afloop van seizoen 2006 kunnen zeggen, dan kun je tenminste twee jaren met elkaar vergelijken.

Als Michelin er in 2006 géén potje van maakt, zou Albers in 2006 wel eens helemaal 0,0 punten kunnen behalen, en dat noem ik een dalende lijn :think:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
boerke04

Bericht door boerke04 »

Markopolo schreef:Alleen vraag ik me af (want ik heb het stukje niet gelezen) waar hij Jos Verstappen aanvalt, volgens mij zegt hij alleen dat hij in de stijgende lijn zit. :?:

Zou iemand het stukje kunnen posten :?:

Ik kan het stukje niet posten, want ik ben een computeranalfabeet :oops: , maar in de krant van gisteren stond het citaat: "Ik ben de eerste Nederlandse Formule 1 coureur die omhoog gaat in plaats van naar beneden". Eerste Nederlandse Formule 1 coureur zeg je mijns inziens niet zonder bedoelingen. Maar dat is mijn bescheiden mening :angel: .

Als ik nu dat stukje van Doornbos z'n manager lees, zou het me niets verbazen als we binnenkort de schuilkelders kunnen gaan opzoeken, de oorlog lijkt definitief uit te breken :shock: . Ze zouden Albers en Doornbos inclusief hun hele management eens een tijdje in het Big Brother huis moeten zetten, dat zou toptelevisie opleveren :mrgreen: .
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

boerke04 schreef:Ze zouden Albers en Doornbos inclusief hun hele management eens een tijdje in het Big Brother huis moeten zetten, dat zou toptelevisie opleveren :mrgreen: .

De Mol heb geld zat, laat em een team beginnen en dan die jongens weer tegen elkaar laten rijden :thump_up: :mrgreen:

Maar nu laat zelf de manager van Doornbos een steekje vallen, altijd werd er geroepen dat ze wijs waren door hun mond te houden, en nu ziet het er ineens niet zo rooskleurig uit voor Doornbos en gaan ze ook maar natrappen, dus ze zijn geen haar beter :snooty:
Plaats reactie