Curbstone Models schreef:[..]
sorry... die periode had ik na intensieve shocktherapie vedrongen....![]()
Zie dagelijks een pallet, die mij dit niet snel doet vergeten

Markopolo schreef:Grappig dat het aan Albers ligt dat de GP van de USA een klote race is.
CA deed alleen wat er van hem verwacht werd: racen
En het is dat er 2 andere teams wel gingen rijden anders had Albers geen punten gehad, maar ja blijkbaar wil niet iedereen hier profiteren als ze een schot voor open doel hebben.
"Hier meneer heeft u de winnende nummer van de staatsloterij" "och nee, die hoef ik niet"
Matt Modelautos schreef:[..]
Nee hoor, ik heb helemaal niet gezegd dat het aan Albers lag dat de GP van de USA klote was.![]()
En van zo'n buitenkans zou natuurlijk iedereen (willen) profiteren.
Ik wilde alleen maar zijn slap gel*l ontzenuwen dat hij de eerste Nederlandse formule 1-coureur is die alleen maar in een stijgende lijn zit.
Zodra hij meer WK punten heeft dan Jos, of meer dan 100 GP's heeft gereden, heeft hij mijn inziens pas recht van spreken.
Markopolo schreef:[..]
Iedereen kent em wel:
Zin 1: Hij zat op haar schoot, en rustte uit.
Zin 2: Hij zat op haar, schoot en rustte uit.
heel makelijk verdraaid en gelijk een ander perspectief.
Matt Modelautos schreef:En heb het gevoel dat het hun ook geen bal kan schelen hoe de media en fans over hun denken. Maar of dit verstandig is.?
Maar ik begrijp je punt. Doornbos is een allemansvriendje met een "hoog aaibaarheids" gehalte. (OOK gemaakt door de media,....maar ook door Doornbos zelf aan meegewerkt).
Manager Doornbos ziedend op Albers
De manager van Robert Doornbos, de Italiaan Marco Zecchi, is ziedend op Christijan Albers. Dit na aanleiding van de uitlatingen die Christijan Albers in het blad Formule 1 deed, Albers uitte daarbij forse kritiek op Doornbos.
Zecchi laat in het nieuwste nummer van Formule 1 optekenen het allemaal erg triest te vinden.
"Als hij dan zo gefrustreerd is moet hij naar Amerika gaan", verteld Zecchi. "En daar een psychiater bezoeken om zijn systeem eens na te laten kijken."
Tevens vind Zecchi dat Albers een jaloerse idioot is die niet thuis hoort in de Formule 1.
"Formule 1 is geen sport voor zwakkelingen", zo gaat Zecchi verder. "Hij zou beter moeten weten, zo graaft hij zijn eigen graf."
"Als hij dan zo goed is, waarom rijdt hij dan niet bij McLaren of vervangt hij Schumacher niet bij Ferrari? Albers is de tweede keus van elk team in de paddock en hij mag echt in de kerk een kaars opsteken dat Robert niet al in Australië voor Minardi reed, want dan was Albers nooit in gesprek geweest met teams voor volgend seizoen."
Markopolo schreef:Alleen vraag ik me af (want ik heb het stukje niet gelezen) waar hij Jos Verstappen aanvalt, volgens mij zegt hij alleen dat hij in de stijgende lijn zit.
Zou iemand het stukje kunnen posten
boerke04 schreef:Ze zouden Albers en Doornbos inclusief hun hele management eens een tijdje in het Big Brother huis moeten zetten, dat zou toptelevisie opleveren.