Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik heb ze allebei in de kast, de gewone enzo en de elite, het verschil zie je wel, de koplampen etc kloppen beter alsmede de grille en nog meer details, al moet je daar wel goed voor kijken.
de gewone rode gaat bij mij zwart worden en ik ben benieuwd wanneer BBR de gele enzo uit gaat leveren (eind v/h jaar zeggen ze mij) om die er ook eens naast te zetten...
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
ik heb een vraagje, heeft iemand al fotos kunnen vinden van de 575 superarmerica van mattel elite....
Op de site van curb staat dat hij over 17 dagen zou moeten komen maar kheb nog nergens fotos van deze wagen gezien, en ook niet van de testarossa en 430 spider.....
nog niks gevonden, helaas ik wacht ook in spanning.
De testarossa was gepland in juni... de 430 spider pas tegen eind van het jaar....
575SA op juli... ik ben erg benieuwd.....
We kunnen ondertussen rustig stellen dat het idee van 1 model per maand niet haalbaar is.
Ik ben daardoor wel benieuwd naar de verschepingsdata van de verschillende modellen.
er komt ook een high end versie van de FXX, kost een dikke 250 euro ofzo.... nog meer detail.
enige is dat die de velgen in de juiste kleur hebben, zwart met rode rand...
voor de rest vind ik 250 voor die paar details simpelweg teveel....