Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Echt een heel mooi model zeg wat een details. Mooie aanwinst! ook leuk om te merken dat je helemaal weg bent van de wagen. Heerlijk dat heb ik ook vaak.
rsh_scuderia schreef:Stond deze niet al eens op de AutoRai?
Inderdaad, daar het ik het echte 1:1 model ook voor het eerst gezien (mooi dat ie is ), en toen ik zag dat het model ook nog 1:18 werdt gemaakt heb ik m meteen besteld.
maar vandaag heb ik weer een model binnengekregen en zal ik mijn andere tussentijdse aanwinsten weer even tonen.
Dit model heb ik vandaag binnen gekregen: (mede mogelijk gemaakt door droomautoos )
Het is de Peugeot 206 RC Esquiss' van Norev en de schaal is 1:18. Het is weer een -model. Ik zal de foto's de rest van het woord laten doen.
De Chevrolet Corvette Signature Edition 1:18 (aangeschaft tijdens de forummeeting 2005)
En nog een aantal modellen van Welly, schaal 1:34:
Peugeot ziet er strak uit Bird leuk modelletje van Norev.
Jammer dat de bevestigingpunten onder de auto zo lang zijn maar het interieur en velgen maken dat ruimschoots goed
Vandaag kwam er een verassing binnen via de renault garage waar mijn broer(tje) werkt.
3 leuke modelletjes van de Renault Megane Trophy (2005) van Norev.
Enjoy: