greetz

Ik heb een tijd geleden met mezelf een maxiumumbedrag per model afgesproken waar ik niet over heen zou gaan. Nu wil ik toch een keer een uitzondering maken en kijken of ik genoeg discipline heb om een CMC bij elkaar te sparen. Aangezien ik alleen een krantenwijkje loop, kan dit nog wel even duren. Maar we zullen zienFerrarifan schreef: Waarom is dit voorlopig je laatste update
Eensch, ik wacht net zo lang op een 1:18 8c totdat deze van Minichamps of Aa uit komt.1:18 24/7 schreef:Mooie 1:1 back en mooie lack.
Jammer dat er qua 8C niets mooiers te krijgen is voor een redelijke prijs...
Dat is dan wel een hele goede reden om voor een CMC te sparen, welk model heeft je interesse?Maarten Mercedes schreef: Nu wil ik toch een keer een uitzondering maken en kijken of ik genoeg discipline heb om een CMC bij elkaar te sparen. Aangezien ik alleen een krantenwijkje loop, kan dit nog wel even duren. Maar we zullen zien
Ik denk de Bugatti AtlanticBrimbrammer schreef:Dat is dan wel een hele goede reden om voor een CMC te sparen, welk model heeft je interesse?
Ok mooie keuze.Maarten Mercedes schreef:Ik denk de Bugatti AtlanticBrimbrammer schreef:Dat is dan wel een hele goede reden om voor een CMC te sparen, welk model heeft je interesse?