Renault SPORT! VOLLEDIGE collectie! + 1:1 project
Re: UP 31/08 3e kast -->kado'tje!! :) + overzicht 3 kasten!!
Aardige verzameling (prijzige) rally 5'jes 

Onderweg:
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Jammer inderdaad van het aantal plankjes, ziet er mooi uit maar met ruimtegebrek ga je snel verlangen naar meer plaatjes in zo'n grote kast.
Anyways, gaaf altijd die collecties van één merk. Zou niks voor mij zijn want er zwerft teveel moois rond, maar ze zijn altijd erg indrukwekkend en geven zo'n leuk overzicht van de geschiedenis van een merk!
Die Renault 19 in blauw vind ik erg gaaf, zeker op zo'n mooi onderplaatje. Leuk setje met een blauwe Clio Williams
Anyways, gaaf altijd die collecties van één merk. Zou niks voor mij zijn want er zwerft teveel moois rond, maar ze zijn altijd erg indrukwekkend en geven zo'n leuk overzicht van de geschiedenis van een merk!
Die Renault 19 in blauw vind ik erg gaaf, zeker op zo'n mooi onderplaatje. Leuk setje met een blauwe Clio Williams

Mooie update/collectie.
Ik heb zelf 2 van die IKEA vitrines.
Ik moet nog iets maken om er meer leggers in te krijgen.

Ik heb zelf 2 van die IKEA vitrines.
Ik moet nog iets maken om er meer leggers in te krijgen.
wat een mooie collectie, droes....prachtig die renaults...en alpines..
die R18 turbo ziet er echt goed uit...kan je daar is wat meer fotos van laten zien...is deze er al lang??
heb hem nog niet gezien.....waar koop jij je renault modellen...?

die R18 turbo ziet er echt goed uit...kan je daar is wat meer fotos van laten zien...is deze er al lang??
heb hem nog niet gezien.....waar koop jij je renault modellen...?
- Marc540i
Zeer mooie verzameling wat je hebt
Staat er erg netjes bij in de vitrine kasten.
Grtz Marc.

Staat er erg netjes bij in de vitrine kasten.

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Re: Renault SPORT! Up 23-11-08
UPDATE 23-11-08
Een paar nieuwe modelletjes erbij en meteen ook de 3 kasten nog eens grondig van alle stof ontdaan
De nieuwigheden
De laatste Clio Williams die ik nog niet had, de verzameling is nu compleet buiten 1 Clio MAXI.
Renault Clio Williams 'Boucles de Spa 1992'

Renault 5 LE CAR VAN Heuliez 1979

Dan was daar eindelijk ook de Renault 5 Alpine in schaal 1/18

Vind het alvast een schitterend model
Als Renault verzamelaar mag je al méér dan tevreden zijn als een fabrikant een Renault in schaal wil gaan maken
Ik heb ook het principe om na twee maand mijn 3 kasten eens grondig te ontstoffen en een nieuwe schikking te plaatsen, 3 uur later
is dit opnieuw het resultaat
KAST I

KAST II

KAST III

Het is toch telkens een beleving om elk schaalmodelletje vast te nemen, wetende welke geschiedenis en nostalgie hier achter schuilt en dat laat altijd spontaan een glimlach achter bij mij.. hiervoor doet elke modelautoverzamelaar het bij zijn eigen persoonlijke collectie
en dat is ook de reden waarom er hier schitterende collecties aanwezig zijn op dit forum
Als er vragen zijn omtrent een specifiek model, just ask..
Reacties en kritiek zijn altijd welkom, zowel positief als negatief
Grts
Droes
Een paar nieuwe modelletjes erbij en meteen ook de 3 kasten nog eens grondig van alle stof ontdaan

De nieuwigheden
De laatste Clio Williams die ik nog niet had, de verzameling is nu compleet buiten 1 Clio MAXI.
Renault Clio Williams 'Boucles de Spa 1992'
Renault 5 LE CAR VAN Heuliez 1979
Dan was daar eindelijk ook de Renault 5 Alpine in schaal 1/18

Vind het alvast een schitterend model

Als Renault verzamelaar mag je al méér dan tevreden zijn als een fabrikant een Renault in schaal wil gaan maken

Ik heb ook het principe om na twee maand mijn 3 kasten eens grondig te ontstoffen en een nieuwe schikking te plaatsen, 3 uur later

KAST I
KAST II
KAST III
Het is toch telkens een beleving om elk schaalmodelletje vast te nemen, wetende welke geschiedenis en nostalgie hier achter schuilt en dat laat altijd spontaan een glimlach achter bij mij.. hiervoor doet elke modelautoverzamelaar het bij zijn eigen persoonlijke collectie

Als er vragen zijn omtrent een specifiek model, just ask..
Reacties en kritiek zijn altijd welkom, zowel positief als negatief

Grts
Droes

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik zat al op de 1:18 te wachten. Zag hem namelijk op een ander forum voorbijkomen
Moet zeggen dat hij er op de foto's helemaal niet verkeerd uitziet
Weer prachtige aanwinsten en je vitrines zien er echt toppie ingericht uit

- Powersprint
Hele mooie en ruime inrichting van je vitrines! Erg leuk om al die renaultjes zo samen te zien 

Ook dit is een pracht collectie.
Ik heb hem ook al op een ander forum gezien maar blijft mooi.
Die 1:18 heb ik bij Fred in bestelling staan, is die van jou uit frankrijk afkomstig?
Antonio.
Die 1:18 heb ik bij Fred in bestelling staan, is die van jou uit frankrijk afkomstig?
Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Mijn MAF verzameltopic.
prachtige collectie droes...die r5 alpine 1/18 heb ik ook besteld...prachtig zo in het zwart.... 

- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Beste Droes, wat heb jij een geweldige Renault collectie
Ik heb veel van je updates bekeken, en de Clio's en R5 's / turbo's + R5 super (II) zijn echt mooie herinneringen voor mij:drool:
Mijn zusje heeft ooit zo'n blauwe Clio Williams gehad, ze stond erop om haar naar het vliegveld te brengen met haar wagen, als we er nu nog over praten, wordt ze per plekke wagenziek, diaree en andere misselijkheden. (we reden vanaf Utrecht naar Schiphol op bijna top snelheid) wat een geweldige race monster
Ook al die al vergeten Renaults staan erop, top
Ron

Ik heb veel van je updates bekeken, en de Clio's en R5 's / turbo's + R5 super (II) zijn echt mooie herinneringen voor mij:drool:

Mijn zusje heeft ooit zo'n blauwe Clio Williams gehad, ze stond erop om haar naar het vliegveld te brengen met haar wagen, als we er nu nog over praten, wordt ze per plekke wagenziek, diaree en andere misselijkheden. (we reden vanaf Utrecht naar Schiphol op bijna top snelheid) wat een geweldige race monster

Ook al die al vergeten Renaults staan erop, top

Ron

- coolpappa04
hey droes,het blijft een genot om naar je collectie te kijken
en de indeling van de kast is helemaal niet verkeerd
heb jij een safrane baccara in je collectie staan op een van je foto's want de garage 1 km van waar ik woon heeft deze in 1:1 en moet zeggen dat het een bangelijke wagen is

en de indeling van de kast is helemaal niet verkeerd

heb jij een safrane baccara in je collectie staan op een van je foto's want de garage 1 km van waar ik woon heeft deze in 1:1 en moet zeggen dat het een bangelijke wagen is

Nee ik heb de 5 Alpine 1:18 hier bij de lokale dealer gevonden.Rossy schreef:Ook dit is een pracht collectie.
Antonio.
Fred is zeer correct en bestel graag bij hem maar de verzendkosten nekken mij aangezien ik in België woon.
Zijn eigenbouw 5 GTT EBS kon ik wel niet laten liggen

Bedanktcoolpappa04 schreef:hey droes,het blijft een genot om naar je collectie te kijken![]()
![]()
![]()
en de indeling van de kast is helemaal niet verkeerd![]()
![]()
heb jij een safrane baccara in je collectie staan op een van je foto's want de garage 1 km van waar ik woon heeft deze in 1:1 en moet zeggen dat het een bangelijke wagen is![]()
![]()

Onderaan kast I staat er een setje van de Renault Safrane en Laguna BACCARA en daarnaast staat de beruchte Renault Safrane Bi-Turbo

@MB 500 Sec Ronnie: ook hier bedankt

leuke verhalen en een Clio Williams blijft stiekem mijn droomwagen

@de rest: thx!

erg mooie verzameling en er staan echt veel aparte dingen tussen.
afz,rudie
p.s ik heb nog wel een super 1600 1:43 over van universal hobbies.
pb me maar als je belangstelling hebt.
afz,rudie
p.s ik heb nog wel een super 1600 1:43 over van universal hobbies.
pb me maar als je belangstelling hebt.