JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

- vivado ferrari collection
 - Contacteer:

Tja Bertone ontwierp in die era ook de Stratos,Countach en 308 Dino. Die zijn naar mijn mening beter uit de verf gekomen....
De echte "one of" Ferrari Rainbow heeft volgens mij verleden jaar nog op Ebay gestaan. Ik mag zeggen als liefhebber en kenner dat deze Ferrari bij mij niet op mijn lijstje voorkomt. Jonno, Uiteraard past hij in jouw collectie van extreme modellen zeker thuis. Succes met het bieden!

De echte "one of" Ferrari Rainbow heeft volgens mij verleden jaar nog op Ebay gestaan. Ik mag zeggen als liefhebber en kenner dat deze Ferrari bij mij niet op mijn lijstje voorkomt. Jonno, Uiteraard past hij in jouw collectie van extreme modellen zeker thuis. Succes met het bieden!
- Peter Parker
 - Forumbestuur
 - Contacteer:

De reacties over de nieuwe achtergrond waren nog al uiteenlopend. Was zelf ook niet echt tevreden. Gaat de set-up nu zo maken dat net als bij een toneeldecor je stukken kunt uitwisselen  
 Zal hierover een topic in "ombouwen" zetten. Dus voor nu even terug naar de oude vertrouwde achtergrondjes om het tweede deel van mijn eerste zending Solido modellen van Ricardo aan jullie te laten zien.
BMW 2002 Turbo
Jaguar SS 100 Roadster
Lancia Aurelia GT-B20
Mercedes 300 SL
Nieuws op het Ferrari Rainbow Front: Mijn vriendin stelt de financiëlen middelen ter beschikking om deze te kunnen kopen
 De strijd gaat tussen een fanatieke Duitser en ik

BMW 2002 Turbo
Jaguar SS 100 Roadster
Lancia Aurelia GT-B20
Mercedes 300 SL
Nieuws op het Ferrari Rainbow Front: Mijn vriendin stelt de financiëlen middelen ter beschikking om deze te kunnen kopen
- Donkervoort

Net als anderen vind ik deze achtergrond beter!
Hopen voor je dat je die rainbow nu écht gaat scoren, die Duitser lijkt het opgegeven te hebben

Hopen voor je dat je die rainbow nu écht gaat scoren, die Duitser lijkt het opgegeven te hebben
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

- Peter Parker
 - Forumbestuur
 - Contacteer:

- 
				rsh_scuderia
 - Moderator
 - Schaal: 1:18

Na een zenuwslopende strijd tussen een Duitser en mijzelf kwam het om 12:30 tot een hoogtepunt. Wetende dat de Duitser recentelijk al een Ferrari 308 GT Rainbow voor 77 euri gekocht had en dat er op dit moment nog een Ferrari 308 GT Rainbow op Ebay te koop staat voor dezelfde 77 euri, ging ik er vanuit dat dit bedrag de lat zou zijn gelegd. Totaal zijn er maar liefst 21 biedingen uitgebracht, waarbij de Duitser pas een klein uur voor het einde over mijn ingezette bedrag heen ging. Echter tikte ik traditioneel in de laatste minuut mijn eindbod in. 
  Met nog 3 seconde op de klok kreeg hij het nieuws dat hij overboden was  

Kort gezegd: Ik mag jullie met trots mijn laatste aanwinst presenteren
de Ferrari 308 GT Rainbow van Eidai Grip
Hierbij wil ik graag mijn sponser bedanken

Volgende up- date deel II van de Solido modellen

Kort gezegd: Ik mag jullie met trots mijn laatste aanwinst presenteren
de Ferrari 308 GT Rainbow van Eidai Grip
Hierbij wil ik graag mijn sponser bedanken
Volgende up- date deel II van de Solido modellen
- Donkervoort

deze achtergrond blijft idd wel wat hebben