Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: Upgrades: Kyosho BMW 2002 Turbo - BBS
Mooi gedaan, alleen dat Maisto kenteken op de neus 

Upgrades: MC Bentley special part 1
Heb afgelopen week een Bentley Arnage binnen gehad, meteen een excuus om de hele Bentley vloot in mijn collectie aan jullie te laten zien. Ik begin met de Bentley Continental GTC. Deze heb ik toen besteld bij Hessing. Liever in het zwart gehad, maar deze blauwe kleur is ook erg mooi...

Enige aanpassing, UK kentekens voor en achter...

Nu een speciale dealer uitvoering, waar ik lang naar opzoek naar ben geweest. Het ging voornamelijk om de kleur van het interieur. Ik wilde absoluut niet die lelijke (sh*t) bruine kleur, maar deze cognac kleurige interieur. Ik gebruik het woord zeldzaam niet, maar weet wel dat deze uitvoering lastig te krijgen is. De
Bentley Continental GT uit 2003. Als die Speed uitvoering of hopende dat die Super Sport ooit nog uit komt in het zwart, dan moet die natuurlijk er ook bij komen...

Ook hier UK platen voor en achter...ennn het derde zijruitje op maat gemaakt. Vind net iets beter staan op dit model

Dit bedoel ik nou, is het niet prachtig...

En dan de laatste carrosserie versie, Bentley Continental Flying Spur.

En ook hier UK platen, verder heb ik het model achter een paar millimeters verlaagd...

En dan nog wat groep foto's:

end of part 1

Enige aanpassing, UK kentekens voor en achter...

Nu een speciale dealer uitvoering, waar ik lang naar opzoek naar ben geweest. Het ging voornamelijk om de kleur van het interieur. Ik wilde absoluut niet die lelijke (sh*t) bruine kleur, maar deze cognac kleurige interieur. Ik gebruik het woord zeldzaam niet, maar weet wel dat deze uitvoering lastig te krijgen is. De
Bentley Continental GT uit 2003. Als die Speed uitvoering of hopende dat die Super Sport ooit nog uit komt in het zwart, dan moet die natuurlijk er ook bij komen...

Ook hier UK platen voor en achter...ennn het derde zijruitje op maat gemaakt. Vind net iets beter staan op dit model

Dit bedoel ik nou, is het niet prachtig...

En dan de laatste carrosserie versie, Bentley Continental Flying Spur.

En ook hier UK platen, verder heb ik het model achter een paar millimeters verlaagd...

En dan nog wat groep foto's:

end of part 1
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
Upgrades: MC Bentley special part 2
Verder met deel 2. Ik ga verder met de Bentley Azure uiteraard in het zwart. Gigantisch model en ook best zwaar, net als de echte

UK platen voor en achter. De Azure is voor en achter verlaagd. Vind hem zo vele malen mooier, hij stond echt hoog op zijn poten.

Ik heb de bruine gordels vervangen door deze roomkleurige...past veel beter...

De volgende is ook een zeer indrukwekkende, de Bentley Brooklands, zo blij dat deze ook in het zwart was uitgekomen. Ben hem 1:1 tegengekomen in Marbella, Puerto Banus, in gebroken wit... WAUW
(sorry geen foto's, what happens in Banus, stays in Banus...
)

Ook hier de platen voor en achter geplaatst. En ook deze Brooklands heb ik verlaagd, simpele reden, ziet er nog imposanter uit!!!

Heb ook nog zijruiten voor achter liggen. Deze moeten er nog op komen, maakt het voor mij af. Trouwens op de doos wordt deze afgebeeld mét derde zijruiten..???

Deze kofferset wordt nog eens beplakt met Louis Vuitton logos en kleur...

En dan mijn laatste aanwinst: Bentley Arnage R uit 2002. Had liever ook gezien dat ze de 2006 uitvoering ook in het zwart hadden uitgebracht, maar deze is ook erg mooi...

Duitse platen.....WHAT
dat gaat natuurlijk nog veranderen...

Ook deze Arnage is verlaagd d.m.v. kortere veren...

Antenne op de kont...

Leuke details en onder het matje:

...gereedschap set, accu's en handschoenen...

Ben niet zo weg van het hout, maar het zwarte interieur bevalt mij enorm. Ik heb de bruine gordels (dat zag er gewoon niet uit en combineerde met niets in het interieur) voor rode exemplaren. De logo's op de stoelen zijn ook rood. Heb ook nog de derde gordel aangebracht op de achterbank...

Nog even een foto van mijn groene Arnage die ik spijtig genoeg verkocht heb, dit dashboard is veel mooier en ook het hout is hier afwezig, maar is glanzend zwart...past beter in mijn zwarte Arnage!!!

Resteert nog een paar groep foto's:

O ja, nog even deze:

Zien jullie het...... Ik heb even voor de looks de Brooklands 20'' velgen eronder gezet. Nou, t was een grote update, hoop dat er van genoten wordt...

UK platen voor en achter. De Azure is voor en achter verlaagd. Vind hem zo vele malen mooier, hij stond echt hoog op zijn poten.

Ik heb de bruine gordels vervangen door deze roomkleurige...past veel beter...

De volgende is ook een zeer indrukwekkende, de Bentley Brooklands, zo blij dat deze ook in het zwart was uitgekomen. Ben hem 1:1 tegengekomen in Marbella, Puerto Banus, in gebroken wit... WAUW

Ook hier de platen voor en achter geplaatst. En ook deze Brooklands heb ik verlaagd, simpele reden, ziet er nog imposanter uit!!!

Heb ook nog zijruiten voor achter liggen. Deze moeten er nog op komen, maakt het voor mij af. Trouwens op de doos wordt deze afgebeeld mét derde zijruiten..???

Deze kofferset wordt nog eens beplakt met Louis Vuitton logos en kleur...

En dan mijn laatste aanwinst: Bentley Arnage R uit 2002. Had liever ook gezien dat ze de 2006 uitvoering ook in het zwart hadden uitgebracht, maar deze is ook erg mooi...

Duitse platen.....WHAT

Ook deze Arnage is verlaagd d.m.v. kortere veren...

Antenne op de kont...

Leuke details en onder het matje:

...gereedschap set, accu's en handschoenen...

Ben niet zo weg van het hout, maar het zwarte interieur bevalt mij enorm. Ik heb de bruine gordels (dat zag er gewoon niet uit en combineerde met niets in het interieur) voor rode exemplaren. De logo's op de stoelen zijn ook rood. Heb ook nog de derde gordel aangebracht op de achterbank...

Nog even een foto van mijn groene Arnage die ik spijtig genoeg verkocht heb, dit dashboard is veel mooier en ook het hout is hier afwezig, maar is glanzend zwart...past beter in mijn zwarte Arnage!!!

Resteert nog een paar groep foto's:

O ja, nog even deze:

Zien jullie het...... Ik heb even voor de looks de Brooklands 20'' velgen eronder gezet. Nou, t was een grote update, hoop dat er van genoten wordt...

Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
Re: Upgrades: MC Bentley special
yup! zeker genoten!
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Erg gaaf al die Bentley's bij elkaar
Ze komen me allemaal erg bekend voor afgezien van sommige kleuren dan 

- mercedes fan

Prachtige Bentley's, voorral de CGT.

Waar heb je dat rijtje dealer bentley's gescoord?

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Super, erg gave Bentley's en dito foto's! 

Fraaie Bentley's, ze ogen veel beter met kentekenplaten.
Vind dat de 20'ers van de Brooklands de Azure beter staan dan de standaardvelgen.
Vind dat de 20'ers van de Brooklands de Azure beter staan dan de standaardvelgen.

- alain_1978
Knappe Bentley-collectie. De Arnage R geniet mijn voorkeur.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Geweldige update weer man. Mijn favourite is de Bentley Brooklands. Maar dat had je denk ik al wel verwacht.
Vini Vidi Vici