Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De eerste van de 3 nieuwe aanwinsten. Hoewel ik de F40 mooier vind als de F50 mag deze niet ontbreken in mijn collectie en deze krijgt een mooi plaatsje bij de supercars. Ik vind zelf dat het model niet verkeerd uit ziet, zeker voor de prijs die ik er maar voor betaalde. Deze F50 maakt deel uit van een trio 90's Ferrari's dat ik van een collega kocht omdat hij geheel overstapt op 1:43, het omgekeerde van mij dus. De andere twee modellen (F355 en F360) zal ik in het weekend opdaten.
Ferrari F50 (Maisto)
Laatst gewijzigd door Bien op do 11 mar 2010 21:32, 5 keer totaal gewijzigd.
Ja denk het ook, want Burago heeft volgens mij alleen de cabrio's uitgegeven.
Die had ik namelijk ook. Maar zo'n sportwagen hoort gewoon een dak te hebben. Daarom vind ik deze ook heel mooi
De tweede update van mijn Ferrari trio. Hoewel deze F360 geen topkwaliteit is vind ik dat Bburago goed zijn best op dit model heeft gedaan. Deze is een stuk mooier afgewerkt als de Bburago's die ik van vroeger ken. Volgende keer de mooiste van het trio, de F355 Berlinetta!