Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Waarom zend je de Astra (schuin boven/voor) en de Gallardo (open) niet in voor de kalender? Vind ze meer dan gaaf! Of heb ej dat wel gedaan en heb ik niet op zitten letten? Alleen is die Gallardo een beetje vaag.
De RSI is inderdaad een goeie kar. Hier in Emmen rijdt er zelfs 1 in het wild...
Ik heb voor de definitieve versie 2 andere wallpapers ingestuurd die ik zelf het mooiste vind. Misschien dat er nog meer bij komen of dat er per 2 maanden andere opgezet worden. Moet nog ff kijken i.v.m de webspace.
NÃce Kwiebje misschien kon je ook nog eens anders gekleurde achtergronden gebruiken? Ik vind vooral de Porsches erg mooi maar wit tegen wit kan eigenlijk niet he