1:18 Verzameling Maarten (27/4 Maserati A6G Zagato)
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: 1:18 Verzameling Maarten (12/8 Maybach 57 IAA)
Erg fraaie foto's zeg
Het model zelf is ook toppie.

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Kan begrijpen dat je de IAA editie niet laat staan! Heel gaaf met al die toevoegingen, want dan is het model gewoon echt af
Inderdaad "zuigend" fotowerk

Inderdaad "zuigend" fotowerk

- TEmodelcar
- Schaal: 1:43
Wauwie... super mooie bak die Maybach

Nieuw: MINI Cooper S Countryman 1:43 Schuco BLACK Limited Edition
- MustangCruiser
Super maybach, tja wat valt er nog te zeggen over het fotowerk...just brilliant 

- MitsuGalant
Mooi model
Grappige details, ook met die champagne achterin 

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Allen hartelijk dank voor jullie reacties 

- peugeot-gek
heel mooi op beeld gezet die Maybach.
ook mooie details die er op zitten.
greetz
ook mooie details die er op zitten.
greetz

Wat zijn oude wagens toch leuk.
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Re: 1:18 Verzameling Maarten (CMC Bugatti Atlantic Black)
In februari kocht ik een Bentley Brooklands van Minichamps voor €90,- en ik had met mezelf afgesproken dat ik dit als maximumbedrag voor een modelauto aan ging houden. Kort daarna presenteerde CMC de eerste foto’s van de Bugatti Atlantic wat er voor zorgde dat ik een keer een uitzondering wilde maken. Ik moest en zou die blauwe Atlantic op de plank krijgen. Toen ik begin juli in Parijs was heb ik m’n moeder zover gekregen om een stukje om te lopen zodat we naar het museum Les Arts Decoratifs konden gaan waar de collectie van Ralph Lauren werd tentoongesteld. Hier stond een van de 2 overgebleven Atlantics; het zwarte exemplaar. Ik had m’n zinnen gezet op een blauwe CMC, maar na het zien van de zwarte in Parijs wist ik dat het de zwarte met disc-wheels moest worden.
En daar is hij dan, deze week had Carmodelz 10% korting wat er voor zorgde dat ik de Atlantic voor een redelijke prijs aan kon schaffen. Het is mijn eerste ervaring met een CMC, maar ik weet al bijna zeker niet de laatste. Op dit model blijf je steeds nieuwe details ontdekken, het niveau is ongekend goed. Normaal als ik een AutoArt koop, maak ik foto’s en verdwijnt het model direct in de kast. Bij de CMC blijf je kijken naar het vakmanschap wat CMC heeft afgeleverd.
De zwarte Atlantic verschilt op een aantal punten van de blauwe versie. De meest opvallende zijn nog de kleurstelling en de discs op de velgen. Verder zijn er een hoop kleine details zoals zijruitjes die open kunnen, of functionerende luchthappers onder en boven de voorruit. Ook missen op dit zwarte exemplaar de kentekenplaat voor, de lampjes op de voorspatborden en is de demper van de uitlaat aan de achterkant geplaatst, terwijl deze bij de blauwe veel dichter bij de motor zit.
Dan nu de foto’s. ik ben er wat langer mee bezig geweest dan normaal en het zijn er ook wat meer. Ik heb geen foto van het dashboard omdat de lens van m’n camera niet tussen het deurtje doorpast. Desalniettemin heb ik toch een serie foto’s met een aantal detailfoto’s bij elkaar gekregen. Ik hoor graag jullie reactie!
CMC - Bugatti 57 SC Atlantic Restauration (Ralph Lauren)

En daar is hij dan, deze week had Carmodelz 10% korting wat er voor zorgde dat ik de Atlantic voor een redelijke prijs aan kon schaffen. Het is mijn eerste ervaring met een CMC, maar ik weet al bijna zeker niet de laatste. Op dit model blijf je steeds nieuwe details ontdekken, het niveau is ongekend goed. Normaal als ik een AutoArt koop, maak ik foto’s en verdwijnt het model direct in de kast. Bij de CMC blijf je kijken naar het vakmanschap wat CMC heeft afgeleverd.
De zwarte Atlantic verschilt op een aantal punten van de blauwe versie. De meest opvallende zijn nog de kleurstelling en de discs op de velgen. Verder zijn er een hoop kleine details zoals zijruitjes die open kunnen, of functionerende luchthappers onder en boven de voorruit. Ook missen op dit zwarte exemplaar de kentekenplaat voor, de lampjes op de voorspatborden en is de demper van de uitlaat aan de achterkant geplaatst, terwijl deze bij de blauwe veel dichter bij de motor zit.
Dan nu de foto’s. ik ben er wat langer mee bezig geweest dan normaal en het zijn er ook wat meer. Ik heb geen foto van het dashboard omdat de lens van m’n camera niet tussen het deurtje doorpast. Desalniettemin heb ik toch een serie foto’s met een aantal detailfoto’s bij elkaar gekregen. Ik hoor graag jullie reactie!
CMC - Bugatti 57 SC Atlantic Restauration (Ralph Lauren)

echt een top model Maarten, je blijft er gewoon naar kijken!
deze komt hier zeker ook te staan, samen met een T35!
deze komt hier zeker ook te staan, samen met een T35!
Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
- mercedes fan
Zeker een top stukje, CMC is niet voor niets mijn favoriete Modelautomaker
Details in overvloed, en inderdaad wat je zegt, hier blijf je naar kijken en die zet je niet zomaar in de vitrine

Details in overvloed, en inderdaad wat je zegt, hier blijf je naar kijken en die zet je niet zomaar in de vitrine

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- MartinBond
- Contacteer:
Ik ga hier even een lekker staaltje draaikonterij vertonen, want wat ziet 'ie er zónder de discs stiekem stoer uit!

Verder natuurlijk een dikke 10 voor het fotowerk, het moet gezegd worden dat daardoor de details nog éxtra naar voren komen, zoals de vering voor.
( en als ze een keer een mooie auto maken zal ik wellicht ook een CMC aanschaffen
)
Ik voorspel: Topper van het jaar!

Verder natuurlijk een dikke 10 voor het fotowerk, het moet gezegd worden dat daardoor de details nog éxtra naar voren komen, zoals de vering voor.

( en als ze een keer een mooie auto maken zal ik wellicht ook een CMC aanschaffen

Ik voorspel: Topper van het jaar!

Waanzinnig mooi en persoonlijk mooier dan zijn blauwe soort genoot.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- Jolly Club
Ga het een keertje met Bond eensch zijn. De combinatie van zwart koetswerk en zwarte spaken (dus zonder de discs) is zoooo knoertensgaaf !
Discs in de prullenbak, Rob mailen dat je model niet compleet was dus nog 20% korting, en je hebt voor Maisto-geld een echte topper in de vitrine staan.
P.S. geeft de piraat met de klapsigaar nog steeds foto-tips of wordt 'ie minder scheutig nu de leerling langzaamaan de meester overtreft?

Discs in de prullenbak, Rob mailen dat je model niet compleet was dus nog 20% korting, en je hebt voor Maisto-geld een echte topper in de vitrine staan.

P.S. geeft de piraat met de klapsigaar nog steeds foto-tips of wordt 'ie minder scheutig nu de leerling langzaamaan de meester overtreft?

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Dit is zeker een prachtig model en zonder wieldoppen vind ik hem ook mooier, die spaken zijn toch prachtig!
De kleur en interieur zwart staat zeer goed, beetje maffia
Verder zijn de foto's een genot om naar te kijken, op deze manier verkoopt de auto zichzelf
De kleur en interieur zwart staat zeer goed, beetje maffia

Verder zijn de foto's een genot om naar te kijken, op deze manier verkoopt de auto zichzelf

Wild wild horses couldn't drag me away
Heel mooi model, en ik moet zeggen dat ik deze kleur stukken mooier vind staan dan de blauwe.