Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
the_stig schreef:Bruut racemonster.
Er zijn nu ook versies van dit model met een poppetje in de cockpit.
Wel een beetje duur.
die zijn toch nog niet uit? ik heb ze in ieder geval ook gezien ja, dacht dat ze tussen de 119 en 139 euro kostten. maargoed, ik hoef niet alle versies te hebben misschien de calsonic met poppetje aanschaffen
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Er staat mij een zeer interessante update te wachten van een model dat redelijk moeilijk te krijgen is en waar ik ook al een ruime tijd naar op zoek ben en dan nu eindelijk heb gevonden Ik ga nog niet verklappen welk model het is, maar het is sowieso een Nissan Skyline
Onderweg:
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
SidneyF1 schreef:Brute bak! Zelf moet ik het doen met de 350Z versie...
die is toch ook niet verkeerd? ik hoop hem zelf ook dit jaar te hebben
Onderweg:
Hier zijn dan de foto's van de langgezochte en langverwachte update:
De Nissan Skyline gt-r Pennzoil 2001
Ik ben nog niet zo lang skyline verzamelaar, maarik heb mij ooit is laten vertellen dat dit 1 van de moeilijkst te krijgen modellen is op dit moment
Onderweg:
coolpappa04 schreef:prachtig model en inderdaad heel zeldzaam de allerzeldzaamste momenteel de de playstation versie maar die is dan ook waanzinnig
Die ken ik niet, of is dat toevallig dezelfde als de gran turismo versie? die rood met zwarte
Onderweg: