F1 2007

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik ben zeer blij voor hem, want hij is toch een van de smaakmakers dit jaar.zo kan hij hopen om toch nog wat puntjes te pakken ,maar op het podium zie ik hem deze keer niet komen.kimi heeft de beste papieren alleen zit hij in de verkeerde wagen :mrgreen: :wink:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Ha en Winkelhock leid in de volkomen idioot verlopen start. Mijn vriendin en ik riepen steeds al rode vlag. Pas een ronde later deed men het.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D tja kompleet gek die start ,eigenlijk heel de race .winnaars zijn alonso en massa,kimi en lewis zijn de pineut van deze gp.hoop nu maar dat de F.I.A woensdag weer geen domme dingen doet ,laat het gevecht op de baan zijn beloop gaan :?
Wouter
Schaal: 1:43

Bericht door Wouter »

Afbeelding

:worshippy: 8)
Legodoos

Bericht door Legodoos »

Q: We saw some pictures of you not looking too happy as you got out of the car; what are your thoughts on that manoeuvre from Fernando?
FM: I was really surprised when he came to say that I did that on purpose. I would never do something like that on purpose. Like I said in Barcelona, it was normal, here it was normal and it’s going to be like that. So if he was a little bit unhappy, it’s not my problem.

Blablamassablabla... Press conf.
Wacht op mij, ik moet ook mee!
Porsche

Bericht door Porsche »

117ayrton schreef::D ik ben zeer blij voor hem, want hij is toch een van de smaakmakers dit jaar.zo kan hij hopen om toch nog wat puntjes te pakken ,maar op het podium zie ik hem deze keer niet komen.kimi heeft de beste papieren alleen zit hij in de verkeerde wagen :mrgreen: :wink:
idd Kimi zit in de verkeerde wagen :doh: Zat hij verleden jaar niet in z'on grijze wagen die nu steeds voorop rijden :eh:

Veel bla bla !
Zoals Senna ooit deed winnen met een slecht wagen :dance: dat is pas hoe een goede F1 rijder moet zijn !
Kimi mag op de Zuidpool blijven :angel:& IJSkonijen gaan kweken
Laatst gewijzigd door Porsche op ma 23 jul 2007 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Legodoos is geen Massa fan, maar ik ook niet :thump_up: Alonso kan wel een driftkoppie zijn. Eigenlijk ben ik gewoon Lewis fan. Je auto aan de praat houden terwijl je op de baan getakeld wordt, geweldig, nog nooit gezien. Een doodsmak maken en de volgende dag zulke stunts uithalen, smaak maker van het jaar die Lewis. Beetje geiten met Massa 2 races geleden vlak na het wegen.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Zoals Senna ooit deed winnen met een slecht wagen :dance: dat is pas een goede F1 rijder
WAS :!:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Kolles: Klien hoeft geen geld mee te nemen
Volgens teambaas Colin Kolles van Spyker hoeft Christian Klien geld mee te brengen om bij het team te rijden. De Oostenrijker is een van de belangrijkste kandidaten om het vacante stoeltje te bezetten.

Sponsorgeld
In een interview met motorline.cc liet de Duitser weten dat als Spyker kiest voor Christian Klien de Oostenrijker geen sponsorgeld mee hoeft te nemen. Of Klien ook daadwerkelijk naast Sutil komt te rijden, wil Kolles nog niet zeggen. "De kans is zeker aanwezig, maar we moeten wel ons budget rond krijgen. Zonder geld heb je niets aan een snelle coureur."

Beslissing
De beslissing over de bezetting van het tweede stoeltje, kan volgens Kolles nog wel even op zich laten wachten. "We wachten zo lang mogelijk met het maken van de beslissing, om goed te kijken wat er allemaal mogelijk is." Ondanks de voorkeur voor Klien sluit Kolles niet uit dat er een coureur gaat rijden die een grote sponsor met zich meeneemt.
Afbeelding

Blijf het Spyker-Albers verhaal een vaag verhaal vinden, al helemaal na het interview van Mol - Mol wat afgelopen Zondag bij RTL GP was :shock:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Legodoos

Bericht door Legodoos »

Afbeelding

Was wel een smak, respect voor het feit dat deze jongen toch op zondag weer in zijn wagen zat...
Legodoos

Bericht door Legodoos »

Afbeelding

Hier parkeren svp...
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Alonso is een zielig kereltje !

Massa reageerde in de persconferentie slechts op een woordenwisseling die de heren direct na het uitstappen blijkbaar hebben gehad, waarin Alonso zich beklaagde over het feit dat Massa hem met opzet geraakt zou hebben. :nuts:

Afbeelding

Alonso zou Alonso niet zijn als er niet op een overdreven manier aandacht gevraagd moest worden voor het 'enorme onrecht' wat hem werd aangedaan...

Dat meneer bij het wegrijden na zijn pitstop bekant een collega-rijdert de pitsmuur inrijdt zullen we hier verder maar onvermeld laten.

Tot slot nog een quoteje van onze Spaanse 'held' waaruit zijn ware aard spreekt:
I always enjoy these types of races and at one point, when I was second, I said maybe it's not the right time to rain, because I was happy with second place. Lewis was out of the points and Kimi as well, so for me eight points were good enough.
Je leest tussen de regels door bijna dat het hem speet dat Massa op zijn laatste setje niet meer vooruit kwam, nu moest 'ie hem potverdikkie wel op de baan inhalen :wall:

Over de race:

RODE VLAG - Belachelijk ! :thump_down:

GEZWAAIDE BLAUWE VLAG - Belachelijk ! :thump_down:

Trulli en ralf - Belachelijk ! :thump_down:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Over de race:

Rode vlag: Veel eerder!

Blauwe vlag: Belachelijk

Heidfeld en Kubica/Heidfeld: Belachelijkl!

Alonso: Belachelijk!

Massa en Raikkonnen: Pech

Winkelhock: Zero to hero (en omgekeerd).

Liuzzi: Mooie gleider

Mailander: Goed gezien.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D rode vlag terecht
blauwe vlag :thump_down: :thump_down:
kimi weer eens dikke pech
hamilton voor alles :thump_up:
alonzo en massa :thump_down:
op naar de volgende race
boerke04

Bericht door boerke04 »

Blijf het Spyker-Albers verhaal een vaag verhaal vinden, al helemaal na het interview van Mol - Mol wat afgelopen Zondag bij RTL GP was
Staat dit interview ergens online? Heb 't zelf niet gezien maar hoor er nogal veel over. Dus degene die minder lui is dan mij en WEL bereid is te zoeken alvast bedankt :angel: :mrgreen: .
Afbeelding
Plaats reactie