Ook de nieuwe lak van de Viper vind ik erg geslaagd, heb je toch weer een uniek model.

Het is niet zozeer een dikke laag, maar omdat het in de oven gehard wordt is het erg lastig om deze delen weer uit elkaar te krijgen zonder de lak te beschadigen. Vandaar dat ik ze zo laat zitten. Ik heb er een beetje aan getrokken, maar er is echt geen beweging in te krijgen. Dus dan idd maar de Dukes stijl aanhouden. En zonder dak is het ook nog eens gemakkelijkerMB 500 Sec Ronnie schreef:Top gedaan,![]()
![]()
Ik had altijd het idee. dat powder coating, een zeer dun laagje verf zou zijn![]()
weer wat bij geleerd![]()
Maar uiteindelijk een mooi viper model![]()
![]()
Ron
De 1e is zo gedaan, scherpgesteld op de voorkant van de auto, de 3e en laatste zijn uit de hand geschoten en inderdaad niet superscherp. Maar ik wilde jullie ze toch even laten zienTom_Aston-Martin schreef:erg mooi model, is ie 1:18? Over de foto's, ik vind ze niet allemaal super scherp, vooral de 1e en laatste foto, heb je dit expres gedaan? Want de andere foto's zijn goed scherp
Was me nog niet op de foto's opgevallen. Net even nagekeken en had hem gewoon niet goed dicht geduwd. Tenminste, als je op onderstaand portier doelt?Ricardo schreef:Moet zeggen dat het model als de foto's erg geslaagd zijn. Gaat een van de achterportier trouwens niet goed dicht