Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vanuit Italia! De Ferrari 348 GTC-LM #64. De kleine Ferrari GT reed in 1994 de 24 uren van Le Mans. Het model is van Bang. Dit model heb ik altijd al in de Collectie willen hebben. Ik vond het op Ebay! Het is het eerste model van 2007
Leuk model weer Vin! Heb je een bepaalde reden dat je dit model graag wilde hebben?
Deze zoek ik al vanaf midden jaren negentig. De Ferrari 348 GTC(Competizione) was toch weer een echte GT racer na de BBLM's van begin jaren 80. Ferrari bouwde zelf geen GT racers meer. Michelotto bouwde de 348 GTC in opdracht van priveteams. De 348 GTC's waren samen met de F40 GT's weer de eerste Race Ferrari's sinds de jaren 80 op de internationale circuits. Het model moest ik gewoon in de Collectie hebben omdat het toch de voorloper is van de Ferrari GT's die vandaag de dag racen (Maranello's,Modena's).
Vandaag kreeg ik ook nog het PininFarina logo binnen. Deze heeft ook een plekje gekregen in de vitrinekast.
Het logo is afkomstig van een Ferrari 308.
Deze zoek ik al vanaf midden jaren negentig. De Ferrari 348 GTC(Competizione) was toch weer een echte GT racer na de BBLM's van begin jaren 80. Ferrari bouwde zelf geen GT racers meer. Michelotto bouwde de 348 GTC in opdracht van priveteams. De 348 GTC's waren samen met de F40 GT's weer de eerste Race Ferrari's sinds de jaren 80 op de internationale circuits. Het model moest ik gewoon in de Collectie hebben omdat het toch de voorloper is van de Ferrari GT's die vandaag de dag racen (Maranello's,Modena's).
Mooie aanwinst! Is er, net als op de Totip F40, ergens op het model een Jolly Club logo te vinden, of is deze door een ander team ingezet ??
De Ferrari F40 (#29) reed ook dat jaar op Le Mans met Totip livery. Deze werd ingezet door het Strandell/Obermaier Racing Team uit Italie. Er reden 2 Totip 348 Ferrari's mee. Simpson Racing reed met nummer 55 en mijn exemplaar reed met nummer 64 voor Italia Club Italia.