Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Schitterend model van een schitterend origineel. Jammer dat ie nooit is gebruikt waarvoor ie ontworpen is, endurance races. Maar zal best indrukwekkend geweest zijn in de 50'er jaren, een straatauto die meer dan 300km/u kon. Dan lijkt een Veyron ruim 50 jaar later met zijn meer dan 400km/u niet zo'n bijzondere prestatie.
Ik dump maar gewoon een heel stel foto's hier neer
Foto's zijn voornamelijk van het interieur en motorcompartiment, zo vaak krijg je de kans immers niet die te fotograferen
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Heb ook een tijdje lopen twijfelen of ik deze nou moest gaan kopen ja of nee, heb er toch vanaf gezien omdat ik al een SSKL heb.
I.c.m. die vitrine ziet hij er wel prachtig uit, waar staat de CMC-teller momenteel op hebbie trouwens al ontdekt dat de schakels op het stuur ook beweegbaar zijn?
Je moet de riempjes wel echt eventjes open gaan peuteren, dat compartimentje moet je gewoon zien
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
De CMC teller staat nu op 3 en daar blijft hij nu denk ik ook even steken . Dat van die schakels had ik nog niet gezien, de motor al wel. Was denk ik ook meteen de laatste keer .
Ook ik heb dit model ,welliswaar de Mille Miglia versie en ook mijn model ''leunt'' inderdaad op het rechter achterwiel door de bladveren.
Ik ben dus wel zo stoer geweest om het ''riempjesavontuur'' aan te gaan omdat ik hoe dan ook wou zie zien wat CMC van dat motorblok gemaakt heeft.
Nadat ik het riempje losgemaakt had,heb ik zelf besloten de motorkap maar open te laten staan.
Over de de motor: deze hebben ze inderdaad zeer mooi gemaakt ,maar toch vind ik dat ze hier meer metaal hadden mogen gebruiken.
Het is niet dat de motor niet mooi gemaakt is ,maar bij zo'n overdaad aan details vallen juist de verchroomde plastic delen extra op.
Maar wat de topicstarter al zei het is en blijft een schitterend en (toch niet zo ) zwaar model waaraan je duidelijk kan zien dat CMC een prijskwaliteits verhouding heeft die niet te verslaan is.
Mijn teller staat ook op 3
cmc ferrari 156 sharknose
cmc bugatti t35
cmc benz sskl