Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dit is nou het leuke aan verzamelen. Waarschijnlijk heb ik het al die tijd steeds maar weer gemist, maar tot voor 2 dagen geleden wist ik absoluut niet van het bestaan van dit model af. Eergisteren bij stom toeval bij uitgekomen op een Duitse site, meteen besteld,....en vandaag al binnen.
Jeroen Bleekemolen, 24H Nürbergring 2003, Schuco 1:43, in een gelimiteerde oplage van 800 stuks:
Hij staat al een tijdje in mijn kast mooi te zijn samen met de andere 3 van Jeroen. Zo langzamerhand beginnen onze verzamelingen wel erg op elkaar te lijken!
Gewoon gaaf dus..
Hij staat al een tijdje in mijn kast mooi te zijn samen met de andere 3 van Jeroen. Zo langzamerhand beginnen onze verzamelingen wel erg op elkaar te lijken! Gewoon gaaf dus..
-Gerben-
Dan mis je er toch nog ééntje Gerben. (net zoals ikzelf trouwens),..er zijn namelijk 5 stuks van Jeroen. 4x Astra en 1x Vectra.
Matt Modelautos schreef:[..] Dan mis je er toch nog ééntje Gerben. (net zoals ikzelf trouwens),..er zijn namelijk 5 stuks van Jeroen. 4x Astra en 1x Vectra.
Ja dat klopt, toen ik het schreef dacht ik er wel aan. Die ene heb ik idd nog niet. komt nog wel een keer op de beurs of zo (vandaag niet).
harrienac schreef:jongens , ga zo door indrukwekkend hoor , die verzameling van jullie grt harrienac
Wat zie ik nou Harrie....al 641 dagen geregistreerd en al één bericht. Zou het niet eens tijd worden dat je in privécollecties eens je gigantische Verstappen collectie gaat showen.