Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wow
In het zwart is hij erg mooi . Met zwarte velgen lijkt me idd ook erg mooi.
Zal hem alleen origineel houden, want is volgens mij een best duur ding
Lexusfreak schreef:Montezemelen, wil je au.b. eens die velgen van de shumacher editie hieronder zetten?
Black on Black?
je zou een foto vanaf de zijkant kunnen maken en de velgen er los voor zetten, dat lijkt me beter dan het risico lopen om die velgjes te breken
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
ik hoop dat de maserati MC12 schumacher edition ook van deze kwaliteit is, dan ga ik die 1 dezer dagen aanschaffen
Onderweg:
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
ik hoop dat de maserati MC12 schumacher edition ook van deze kwaliteit is, dan ga ik die 1 dezer dagen aanschaffen
De MC12 van Schumi is waanzinnig mooi, nadeel is dat deze een sealed body is en toch rond de 200,- euro kost. Als ik deze dan vergelijk met de Enzo vind ik dit model behoorlijk aan de prijs.
De MC12 van Schumi is waanzinnig mooi, nadeel is dat deze een sealed body is en toch rond de 200,- euro kost. Als ik deze dan vergelijk met de Enzo vind ik dit model behoorlijk aan de prijs.
Mont.
het heeft voor mij geen extra waarde dat de deurtjes open kunnen, ik koop een model als ik hem mooi vind op curbstones stond ie volgens mij voor 280. Dat is de grootste reden dat ik nog aan het twijfelen ben, want daar heb je onderhand 3 mooie kyosho's voor
Onderweg: