Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De Porsche 901 coupé is mijn tweede CMC model in de collectie. Verbluffende details, telkens weer!
Verder heb ik nog de gefacelifte broeder in huis gehaald van mijn Q7.
Superknap model van de 901 met een overvloed aan details. En de kleur staat hem ook heel mooi
Mooi miniatuur ook van de Q7 maar verder zegt deze wagen me niks.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Ik was na het zien van de eerste foto's niet zo'n fan van de A-klasse met kont, maar na hem een paar keer in het echt te hebben gezien vind ik hem erg fraai
2 mooie modellen er weer bij. De CLA heeft streepjes op de zetels, dat is wel eens een mooi accent in het anders sobere interieur.
Modellen zijn mooi gedetailleerd ook vind ik
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
De CLA spreekt me niet zo aan, dit in tegenstelling tot de C63 AMG.
Een van de fraaiste AMG's van de laatste jaren, zeker in Kombi-variant.
Jammer dat die nog niet op 1/18e bestaat.