marco71 4 nieuwe modellen 21-3-15
Re: Marco71 5 nieuwe 1:18 toppers
Mooie modelletjes!
die gele scooby knalt er wel uit zeg tussen die blauwen.
die gele scooby knalt er wel uit zeg tussen die blauwen.
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
De gele straat Sub is het minst bijzonder dacht ik te weten maar hij spreekt me het meeste aan van je dikke update
Lekkere aanwinsten voor je coleção 

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
De wielen vind ik allemaal niet even mooi, maar de auto zelf wel, hoor! Wat een aanwinsten heb je de laatste tijd aan je collectie mogen toevoegen
Voor de Subaru's zijn erg dik 

- Jaap
- Contacteer:
kijk dat is het betere werk 

ik ga ook zeker nog op zoek naar andere wiellen op de beursjochen schreef:de porsche zien er geweldig uit maar die opel Gtals je er andere wielen wil monteren, monteer dan realistischere wielen 'ATS' of 'BBS' ofzo
http://www.etc-modellautohandel.de/reso ... 70_GT3.JPG
...en die Subaru's 'lekker'!

Dikke Subaru-aanwinsten!
- Mr. Dj M.
Dikke combinatie inderdaad die zwarte striping op de 911, goed bedacht die combi door Welly!
De Opel GT kan inderdaad wel wat leuke wieltjes gebruiken in deze uitvoering en dat zwart staat wel goed, maar ze zijn inderdaad te breed. De foto met de wielen met rood hart, dat is erg mooi zeg! helemaal matchend bij de striping! Als je dat kan vinden
En je CLK DTM'ers, lekker rijtje
Je Sub aanwinsten zijn ook heerlijk, blijft een onderschat model trouwens die gele. Het is geen standaard Sub kleur, maar het staat hem toch gewoon goed!

De Opel GT kan inderdaad wel wat leuke wieltjes gebruiken in deze uitvoering en dat zwart staat wel goed, maar ze zijn inderdaad te breed. De foto met de wielen met rood hart, dat is erg mooi zeg! helemaal matchend bij de striping! Als je dat kan vinden

En je CLK DTM'ers, lekker rijtje

Je Sub aanwinsten zijn ook heerlijk, blijft een onderschat model trouwens die gele. Het is geen standaard Sub kleur, maar het staat hem toch gewoon goed!

- nismocoupe
Knappe updates vooral de porsche en opel GT maar mss andere velgen zouden idd niet misstaan.
Maar is ieder zen smaak en keuze.
Grtz
Maar is ieder zen smaak en keuze.
Grtz
Inderdaad een paar mooie update's , perfect ogende modellen. 

Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
zoals al gezegd hierboven
schone aanwinsten!!!

zo weer een namac updat
ben samen met matthijs ( hakushi ) naar de beurs geweest maar moest wel snel gebeuren aangezien we maar 2 uurtjes de tijd hadden
heb dan ook van te voren al wat besteld bij vosselaars deze stonden dus al klaar
onderweg nog wat anders gevonden tussen al het moois en uit eindelijk was het dus weer een top dag
kijk zelf maar en geef je oordeel
ik had ook nog 1 van mijn laatste Mclarens gtr bij gjalt ( vitinex ) besteld hij heeft hem al een maand of 2 vast gehouden voor mij
waardoor ik nu bijna compleet bent met de Mclaren's
ik zal binnen kort eens een groeps foto maken

dan de bmw e21 320 drm die heb ik nu ook allemaal

deze bmw 635 csi kon ik niet laten staan voor die prijs bij de duitsers

en deze super lamborghini reventon

lamborghini Callardo superleggera

Aangehouden door de police

en jaap heeft voor mij nog helemooie decals gemaakt voor mij skyline Nog bedankt daar voor super

eind resultaat komt nog
dus alles bij elkaar weer zeeeeeeeeeeerr geslaagd

ben samen met matthijs ( hakushi ) naar de beurs geweest maar moest wel snel gebeuren aangezien we maar 2 uurtjes de tijd hadden
heb dan ook van te voren al wat besteld bij vosselaars deze stonden dus al klaar
onderweg nog wat anders gevonden tussen al het moois en uit eindelijk was het dus weer een top dag
kijk zelf maar en geef je oordeel
ik had ook nog 1 van mijn laatste Mclarens gtr bij gjalt ( vitinex ) besteld hij heeft hem al een maand of 2 vast gehouden voor mij
waardoor ik nu bijna compleet bent met de Mclaren's
ik zal binnen kort eens een groeps foto maken

dan de bmw e21 320 drm die heb ik nu ook allemaal

deze bmw 635 csi kon ik niet laten staan voor die prijs bij de duitsers

en deze super lamborghini reventon

lamborghini Callardo superleggera

Aangehouden door de police

en jaap heeft voor mij nog helemooie decals gemaakt voor mij skyline Nog bedankt daar voor super

eind resultaat komt nog
dus alles bij elkaar weer zeeeeeeeeeeerr geslaagd

Re: Marco71 namac update 1:18 toppers
Mooi rijtje Fina's
Onderweg: