Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.
- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
harrienac schreef:ha die matt
ik zou dat wel willen , maar er zijn 2 redenen dat ik het niet kan /doe
ten eerste ik kan nog steeds niet de auto's goed op de foto krijgen
en ten tweede mweet ik niet hoe ik ze op deze site moet krijgen
het is geen onwil , maar onkunde
grt harrie
moet je toch maar eens even een cursus doen want nu ben ik erg benieuwd.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Die cursus is vrij simpel.
- Je neemt een digi camera
- Maakt een simpele opstelling om je modellen in te fotograferen
- Je leest hier de topics over fotograferen door
- en je gaat gewoon uit probreren
Over plaatsen van foto's zijn ook al diverse topic's. Veel gebruikt is ImageCheck. http://imageshack.us/
- Je neemt een digi camera
- Maakt een simpele opstelling om je modellen in te fotograferen
- Je leest hier de topics over fotograferen door

- en je gaat gewoon uit probreren

Over plaatsen van foto's zijn ook al diverse topic's. Veel gebruikt is ImageCheck. http://imageshack.us/
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
"No words",....alleen schitterend, is het wachten waard geweest.
Verder kan ik mijn belofte om vandaag de Ensign Ford N180 van Lammers te laten zien niet gestalte doen.
Bij het aanbrengen van een van de laatste decals (die grote witte op de neus en rond de cockpit) sloot niet mooi aan op het bodywork. Ik gebruik dan altijd Micro-Sol weekmaker om dit op te lossen.
Wat schetst mijn verbazing dat ik enkele minuten laten niet meer over heb dan een verschrompeld velletje.....(decal dan hé
)
Ben nu dus aan de slag om zelf een nieuwe te maken...................

Verder kan ik mijn belofte om vandaag de Ensign Ford N180 van Lammers te laten zien niet gestalte doen.

Bij het aanbrengen van een van de laatste decals (die grote witte op de neus en rond de cockpit) sloot niet mooi aan op het bodywork. Ik gebruik dan altijd Micro-Sol weekmaker om dit op te lossen.
Wat schetst mijn verbazing dat ik enkele minuten laten niet meer over heb dan een verschrompeld velletje.....(decal dan hé

Ben nu dus aan de slag om zelf een nieuwe te maken...................
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- Donkervoort
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Ja dat klopt. Mooi voorbeeld is de wagen waar Jos de Marlboro masters mee gewonnen heeft met Nederlandse vlag.
En wie er mee rijdt achter jos dat kunnen er zeer vele zijn. Ik hou het maar op zijn vrouw Sophie want die is ook eens een keer mee geweest.
Als vrouw moet je altijd achter je man staan (in dit geval zitten) en dat lijkt me een mooie gedachte...
-Gerben-
En wie er mee rijdt achter jos dat kunnen er zeer vele zijn. Ik hou het maar op zijn vrouw Sophie want die is ook eens een keer mee geweest.
Als vrouw moet je altijd achter je man staan (in dit geval zitten) en dat lijkt me een mooie gedachte...
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- zipperscales
- Contacteer:
Leuke Matt, die heb ik zelf ook binnen gekregen! Ik zal morgen even foto's posten in mijn eigen topic. Hij is echt fantastisch.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
- Donkervoort
Gerben Olsder schreef:Ja dat klopt. Mooi voorbeeld is de wagen waar Jos de Marlboro masters mee gewonnen heeft met Nederlandse vlag.
-Gerben-
Hahah, moet beetje lachen om je uitleg!

Maar laten we het daar maar op houden ja. Kunnen jullie er nog een collectie naast gaan doen: Dutch Lady Drivers

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: