Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
@ Silverarrow: De beefy tires van de Coronet was in eerste instantie de reden om te wachten op een andere uit de Highway 61 reeks aangezien ik eigenlijk niet echt van de superstreet ben maar ik heb hem gekocht en ik vind hem toch wel erg mooi zo.
De volgende Yank in lijn. Dé auto waar het musclecar tijdperk zo ongeveer mee begon. De GEIT = GOAT: Greatest Of All Time. Nou ja, whatever. Een vette bak indeed!
Voor de lovers van dit genre: ik heb nogal wat Amerikanen die ik nog niet eerder heb laten zien.
De lak is niet geweldig op deze GTO.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden van dit model. Ik ben wel content.
Deze ziet er stukken beter uit dan de ERTL versie die ik eens in de verzameling heb gehad Van mij mag je doorgaan met het plaatsen van deze Amerikaanse slagschepen