LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
lambodiecast

Re: LamboDieCast - 16 aug : Reventon Roadster 1/18 p49

Bericht door lambodiecast »

novitec grande punto schreef:super update.
Ik heb nog de groene reventon roadster van mr in pre order staan. Maar ik denk er aan mijn order te annuleren, aangezien de prijs opeens met 100dolar gestegen is :evil:
Heel de bedoeling van een pre-order te doen is toch net om prijsverschillen op te vangen, ik heb zelfs 10% korting gekregen omdat ik een pre-order deed, nu staat hij inderdaad duurder op hun site, moest wel 20% voorschot betalen, maar dat vond ik niet echt een probleem ... dat deze winkel ineens foto's van mijn site gebruikte vond ik wat minder :evil: ... maar de issue is nu achter de rug :cool:
Mark
Afbeelding
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
v8-vette
Schaal: 1:18

Bericht door v8-vette »

dikke roadster! :worshippy:
Faultier

Bericht door Faultier »

I´m stillwaiting for your cabinet-picture Mark :oops:
Bye
Faultier
novitec grande punto

Bericht door novitec grande punto »

lambodiecast schreef:
novitec grande punto schreef:super update.
Ik heb nog de groene reventon roadster van mr in pre order staan. Maar ik denk er aan mijn order te annuleren, aangezien de prijs opeens met 100dolar gestegen is :evil:
Heel de bedoeling van een pre-order te doen is toch net om prijsverschillen op te vangen, ik heb zelfs 10% korting gekregen omdat ik een pre-order deed, nu staat hij inderdaad duurder op hun site, moest wel 20% voorschot betalen, maar dat vond ik niet echt een probleem ... dat deze winkel ineens foto's van mijn site gebruikte vond ik wat minder :evil: ... maar de issue is nu achter de rug :cool:
mja het gaat om een gelimiteerde versie van 28 stuks, dus hier is pre order om te zorgen dat je er een zal hebben, want het model is al uitverkocht terwijl hij nog niet verkrijgbaar is. De verkoper had me wel verteld dat de prijs een richtprijs was, maar ik had geen verschil van 100dollar verwacht met de uiteindelijke prijs en aangezien het al geen goedkoop model is, komt het extra hard aan. Een voorschot moest ik niet betalen.

edit: juist mijn bestelling geannuleerd en nog een sv gekocht in een speciaal kleurtje
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Lambo, echt een uber ding zeg! :o :shock: :worshippy: :drool: :dance: :cool:
En aangezien het een open auto is kan je nu echt goed genieten van de details in het interieur. Iets dat bij MR toch altijd ook de aandacht krijgt!
lambodiecast

Faultier schreef:I´m stillwaiting for your cabinet-picture Mark :oops:
I'm working on it :oops:

Ter info : heb net bericht gekregen dat er een zwarte 1/18 Gallardo LP550-2 Valentino Balboni van AutoArt onderweg is naar mij :dance: :dance:
Mark
Afbeelding
Faultier

Bericht door Faultier »

Oh the Balboni is nice but its confusing :D

See this thread.

http://diecastinternational.freeforums. ... 4-660.html

But you can surely make the best comparism and review :worshippy:

But aparat from all that I will buy mine in grey. I really want the Balboni and grey looks sweet.
Orange and stuff are already in my lambo-collection :mrgreen:
Bye
Faultier
lambodiecast

Faultier schreef:Oh the Balboni is nice but its confusing :D

See this thread.

http://diecastinternational.freeforums. ... 4-660.html

But you can surely make the best comparism and review :worshippy:

But aparat from all that I will buy mine in grey. I really want the Balboni and grey looks sweet.
Orange and stuff are already in my lambo-collection :mrgreen:
Yep, AutoArt messed up seriously with this one :evil: But I'll be putting it right on the model when it arrives.
On the yellow car they completely missed the black stripe next to the white one ... very bad, but also the interior color scheme isn't correct, especially the central console (e-Gear was an option by the way) but that yellow, horizontal stripe on the dash is a special order on a very limited amount of LP550-2's ... too bad they went for that one instead of the original white :cry:

We'll see, I'll be getting the black one as it is the first available ... I've seen it in real life in yellow, but I think I'll be getting another white one to complete my series of white Gallardo, or perhaps grey, don't have a dark grey AutoArt Gallardo yet (Superleggera's are white and orange)
Mark
Afbeelding
lambo

Bericht door lambo »

Van buiten ziet de zwarte Balboni er in ieder geval prima uit, jammer inderdaad van de gele strepen op het dashboard en de deuren. AA mailde mij dat Lamborghini ze heeft goedgekeurd en dat het inderdaad een optie is.

Waarschijnlijk is er gewoon een fout gemaakt met de productie, net zoals de goude streep op de gele versie, en zijn ze nu blij dat het een optie blijkt te zijn van Lamborghini. Hadden ze hem ook net zo goed roze kunnen maken met paarse strepen, zal vast mogelijk zijn op de 1:1 als je maar betaald.
De gele en oranje missen ook de gekleurde remklauwen.
Eigenlijk zou deze gele versie dus moeten heten: Lamborghini Gallardo LP550-2 Balboni with optional yellow stripes, optional brake calipers and optional gold stripe. :wink:
Ben trouwens benieuwd of ze de witte versie wel voorzien van een licht grijze streep met goude randje. Ze hebben mij inmiddels bevestigd dat ook de witte en de groene versie de gele strepen in het interieur hebben, dus daar hoeven we dus niet op te wachten.

Ik heb zelf de zwarte ook besteld, ik heb nu de eerste Gallardo in oranje, de Superleggera in geel, de LP560 in wit. Groen lijkt me ook wel wat maar die kleur heb ik liever op de LP570. De wit met goude strepen zijn ook het best zichtbaar op de zwarte versie.

Ik kijk in ieder geval uit naar de foto's van jouw nieuwe aanwinst, maar dat zal wel goed komen.
Afbeelding
Faultier

Bericht door Faultier »

at least the yellow stripe is not phantasy.
My Lambo-Coll. has to be colorful so my Balboni has to be grey. :dance:
Bye
Faultier
lambodiecast

Re: LamboDieCast - 1 sep : Gallardo LP550-2 1/18 p50

De mijne is vandaag binnengekomen, op 8 dagen vanuit China naar België ... wat wil je nog meer ...

De AutoArt 1/18 versie van de Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni special ... in het zwart :
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Misschien niet helemaal correct, alhoewel er blijkbaar wel eentje met dit interieur zou rondrijden ... maar hij blijft toch mooi hoor :drool:
Mark
Afbeelding
lambo

Bericht door lambo »

Mooie aanwinst, ik heb hem in dezelfde kleur besteld en ik krijg er zo te zien geen spijt van :dance:
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ik zie hem liever in een iets fellere kleur, maar dat mag de pret niet drukken. Schitterend model heeft AA er van gemaakt :drool:
Bugatti Veyron

Bericht door Bugatti Veyron »

Ricardo schreef:Ik zie hem liever in een iets fellere kleur, maar dat mag de pret niet drukken. Schitterend model heeft AA er van gemaakt :drool:
Mooie update! :thump_up: Ik zie hem ook liever ook in een wat fellere kleur, maar die andere kleuren zullen er nog wel bijkomen. :cool:
Afbeelding
Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Jaap
Contacteer:

Bericht door Jaap »

Ik vind hem in zwart ook wel heel stoer hoor :worshippy: mooie aanwinst
Plaats reactie