Van buiten ziet de zwarte Balboni er in ieder geval prima uit, jammer inderdaad van de gele strepen op het dashboard en de deuren. AA mailde mij dat Lamborghini ze heeft goedgekeurd en dat het inderdaad een optie is.
Waarschijnlijk is er gewoon een fout gemaakt met de productie, net zoals de goude streep op de gele versie, en zijn ze nu blij dat het een optie blijkt te zijn van Lamborghini. Hadden ze hem ook net zo goed roze kunnen maken met paarse strepen, zal vast mogelijk zijn op de 1:1 als je maar betaald.
De gele en oranje missen ook de gekleurde remklauwen.
Eigenlijk zou deze gele versie dus moeten heten: Lamborghini Gallardo LP550-2 Balboni with optional yellow stripes, optional brake calipers and optional gold stripe.
Ben trouwens benieuwd of ze de witte versie wel voorzien van een licht grijze streep met goude randje. Ze hebben mij inmiddels bevestigd dat ook de witte en de groene versie de gele strepen in het interieur hebben, dus daar hoeven we dus niet op te wachten.
Ik heb zelf de zwarte ook besteld, ik heb nu de eerste Gallardo in oranje, de Superleggera in geel, de LP560 in wit. Groen lijkt me ook wel wat maar die kleur heb ik liever op de LP570. De wit met goude strepen zijn ook het best zichtbaar op de zwarte versie.
Ik kijk in ieder geval uit naar de foto's van jouw nieuwe aanwinst, maar dat zal wel goed komen.