jammer dat je een rijbewijs moet halen anders kon je al lekker op vroege leeftijd de weg op
[Rob] Nissan Skyline GT-R R35 1/12
- 911-Porsche
- Contacteer:
Re: [Rob - (rpi)] Gulf Racing 1:1 :)
Prachtig zon motor
jammer dat je een rijbewijs moet halen anders kon je al lekker op vroege leeftijd de weg op
- squadraminiatura
- Schaal: 1:43
Zo, dat is gaaf zeg
Leuk dat Gulf daar aan meewerkte.
En idd staat goed bij de Aston Martins
Groeten,
Ferry
Leuk dat Gulf daar aan meewerkte.
En idd staat goed bij de Aston Martins
Groeten,
Ferry
Thanksrpi schreef:De bovenste ben ik inderdaad, vol in de remmen zo te zien. Gave, nee superfoto zegIs dit bij het aanremmen voor de ziekenhuisbocht? De uitlaat klapperde nogal, ik dacht af en toe dat er iemand naast me zat bij het remmen, maar dat was mijn eigen uitlaat. Ik was bang dat ik een zwarte vlag vanwege het geluid zou krijgen, maar dat was gelukkig niet zo.
Heb je deze foto's ook in grotere resolutie toevallig?![]()
We stonden in de paddock dicht bij de pitbox waar de motoren de baan op gingen. Jammer dat ik je niet gesproken/gezien heb. Ik heb helaas enkele 3 sessies niet kunnen rijden. Tijdens de 2e sessie was het net begonnen met regenen. Daarna ben ik weer gaan rijden en ging het lekker, totdat mijn voorrem nog maar een klein beetje werkte bij het aanremmen voor de chicane achter de paddock. Kon gelukkig naar de buitenkant sturen en heb zo niemand geraakt. Met mijn voorwiel net in de grindbak kwam ik tot stilstand. Was even een spannend moment. Daarna niet meer gereden, want het was waarschijnlijk een defecte rempomp en die had ik niet in reserve![]()
Ben je erna nog naar World Series by Renault op Spa Francorchamps gegaan?
Zaterdag zat ik de hele dag in Spa en zondag dus in Zolder.
Die eerste foto is inderdaad bij de ziekenhuisbocht.
Ik heb nog wel enkele andere foto's van de twee Gulf motoren, maar niet allemaal zo scherp als die eerste.
Originele resolutie is 2592x1944.
Moet ik ze doorsturen?
Graagthe_stig schreef: Thanks![]()
Zaterdag zat ik de hele dag in Spa en zondag dus in Zolder.
Die eerste foto is inderdaad bij de ziekenhuisbocht.
Ik heb nog wel enkele andere foto's van de twee Gulf motoren, maar niet allemaal zo scherp als die eerste.![]()
Originele resolutie is 2592x1944.
Moet ik ze doorsturen?
Dit is de mooiste foto ooit die ik van mezelf op het circuit heb gezien
Leuk dat die bij de ziekenhuisbocht is genomen. Daar ben ik de vorige circuitdag op Zolder op de Honda van mijn maat ingereden en werd er met de ambulance en buiten kennis weggereden
Erg bedankt...
- Silverarrow
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Wow, Rob, dat is een zeer fraaie motor geworden, erg stoer in deze welbekende Gulf kleurstelling

Enorm bedankt voor de foto's Stig!the_stig schreef:bedankt voor het compliment.
- roelie 007
Zeer gave motor met super livery echt zeer speciaal

Hey Rob,
Dat is werkelijk een prachtige fiets en erg sympathiek van Gulf om mee te werken. Bij het zien van deze foto´s voel ik de drang weer opkomen om ook m´n rijbewijs te halen. Maar voor mijn gezondheid lijkt het beter van niet. Wees er maar zuining op.
Grtz
Dennis
Dat is werkelijk een prachtige fiets en erg sympathiek van Gulf om mee te werken. Bij het zien van deze foto´s voel ik de drang weer opkomen om ook m´n rijbewijs te halen. Maar voor mijn gezondheid lijkt het beter van niet. Wees er maar zuining op.
Grtz
Dennis
Nieuwe aanwinsten nog nader te bepalen...
Bedankt Dennis,
Yep, het is een mooie, verslavende en geldverslindende hobby.
Hier een paar foto's van afgelopen donderdag
:

En hoewel ik voorlopig even pauze wilde bij het modelauto verzamelen, heb ik deze week toch weer het een en ander besteld,
* Spark Porsche 961 gekocht van Porsche van dit forum. Die man is inmiddels 91 jaar oud en wil van zijn verzameling af omdat zijn kleinkinderen het maar niks vinden.

* Minichamps Yamaha M1 Assen 2007 Rossi:

En een Porsche 917 Le Mans "Hippie"

Yep, het is een mooie, verslavende en geldverslindende hobby.
Hier een paar foto's van afgelopen donderdag
En hoewel ik voorlopig even pauze wilde bij het modelauto verzamelen, heb ik deze week toch weer het een en ander besteld,
* Spark Porsche 961 gekocht van Porsche van dit forum. Die man is inmiddels 91 jaar oud en wil van zijn verzameling af omdat zijn kleinkinderen het maar niks vinden.

* Minichamps Yamaha M1 Assen 2007 Rossi:
En een Porsche 917 Le Mans "Hippie"

- TestaRossa
- Contacteer:
Re: [Rob - (rpi)] 2x Porsche en Yamaha Assen 2007
Wow, die Rothmans Porsche.........ultimate toch wel. 
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Daarom bij deze sla je slag
Mooie aanwinst RPI
Mooie aanwinsten Rpi.
Als je nog eens naar Zolder afzakt met de motor mag je het me gerust laten weten. Als ik het met mijn werk kan combineren kom ik zeker eens langs om foto's te nemen.
Als je nog eens naar Zolder afzakt met de motor mag je het me gerust laten weten. Als ik het met mijn werk kan combineren kom ik zeker eens langs om foto's te nemen.
Website about motorsport
http://www.Motorsportpassion.net
Blog
http://motorsportpassion.vazily.be/#home
http://www.Motorsportpassion.net
Blog
http://motorsportpassion.vazily.be/#home
- mercedes fan
prachtige update!
vooral die 'hippie'porsch vind ik erg gaaf
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti