AUTOart 1:18 straat discussie topic
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic
Ik heb een kleine fout op de Zonda R gespot: de stukjes carbon onder de achterlichten horen geel te zijn. Jammer dat AUTOart dit gemist heeft op een model van +/- 200 euro.
het is dat je het zegt maar anders was het mij niet opgevallen, maar alsnog komt ie erSilverarrow schreef:Ik heb een kleine fout op de Zonda R gespot: de stukjes carbon onder de achterlichten horen geel te zijn. Jammer dat AUTOart dit gemist heeft op een model van +/- 200 euro.

Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
- Silverarrow
Het blijkt achteraf geen fout te zijn: in China is er één versie die de stukken carrosserie onder achterlampen in carbon heeft
.

de twee Bugatti Veyron Centenaire's zien er echt gelikt uit
tot nu toe alleen de Jean-Pierre Wimille en Achille Varzi
nu nog wachten op de Malcom Campell en de Herman zu Leiningen
en dan is het rijtje van de Centenair compleet
oja de LP670-4 SV mag er ook best wezen en komt zeker op mijn plank te staan

tot nu toe alleen de Jean-Pierre Wimille en Achille Varzi

nu nog wachten op de Malcom Campell en de Herman zu Leiningen

en dan is het rijtje van de Centenair compleet

oja de LP670-4 SV mag er ook best wezen en komt zeker op mijn plank te staan

Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
Toch knap van AutoArt dat ze telkens weer een modle vinden waarop ze hun 1:18 model baseren wat afwijkt van de standaard versie.Silverarrow schreef:Het blijkt achteraf geen fout te zijn: in China is er één versie die de stukken carrosserie onder achterlampen in carbon heeft.
De LP550 had een gele streep in het interieur i.p.v. wit, bleek dat er een rond rijdt met een gele streep terwijl de andere 249 voorzien zijn van een witte streep

De LP670 en de Veyrons zie er weer top uit, alleen de grille en de velgen van de Veyron nog aanpassen en dan laat maar komen.

- Silverarrow
Inderdaad wel apart, misschien doen ze 't gewoon om een discussie op gang te brengen om zo meer interesse in 't model te wekken. Je zou bijna een mail sturen om te vragen of ze het express doenlambo schreef:Toch knap van AutoArt dat ze telkens weer een modle vinden waarop ze hun 1:18 model baseren wat afwijkt van de standaard versie.Silverarrow schreef:Het blijkt achteraf geen fout te zijn: in China is er één versie die de stukken carrosserie onder achterlampen in carbon heeft.
De LP550 had een gele streep in het interieur i.p.v. wit, bleek dat er een rond rijdt met een gele streep terwijl de andere 249 voorzien zijn van een witte streep![]()
De LP670 en de Veyrons zie er weer top uit, alleen de grille en de velgen van de Veyron nog aanpassen en dan laat maar komen.

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
In ieder geval met iets updates, de Db5! Ik zie zijraampjes en spiegels

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Spiegels had ie in het verleden ook alMr. Dj M. schreef:In ieder geval met iets updates, de Db5! Ik zie zijraampjes en spiegels![]()
http://img690.imageshack.us/img690/2045/70211p1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

- Mr. Dj M.
Ja, maar de standaard DB5 nietRicardo schreef:Mr. Dj M. schreef:Spiegels had ie in het verleden ook alHeb er twee in de kast staan beide met spiegels
Ik zie wel dat ze de velgen aangepast hebben. Ze lijken iets groter te zijn en ook beter in de wielkasten te passen

Alleen de tweede Bond serie met gadgets volgens mij.
Voor wat de wielen betreft, zou leuk zijn als dat waar was. Misschien wiebelt hij dan ook minder op z'n wielen nu

- Mr. Dj M.
Deze jongen mag dus gaan aanschuiven in m'n GT-R rijtje, wat is ie mooi he

Waar is dat plastic schotje voor op de motorkap?Mr. Dj M. schreef:Deze jongen mag dus gaan aanschuiven in m'n GT-R rijtje, wat is ie mooi he![]()
![]()
http://img155.imageshack.us/img155/3928/77327a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr. Dj M.
Dat is volgens mij om kogels af te weren, al klinkt dat met zo'n bescheiden muurtje misschien niet echt logischMorbo-Zim schreef:Waar is dat plastic schotje voor op de motorkap?

Nou, voor Bond werkte het ook, op z'n DB5, maar die was niet van plastic...Mr. Dj M. schreef:Dat is volgens mij om kogels af te weren, al klinkt dat met zo'n bescheiden muurtje misschien niet echt logischMorbo-Zim schreef:Waar is dat plastic schotje voor op de motorkap?

- mercedes fan
Ik zie net de ubergeyhle moederphompende Alfa tipo 33 stradale van Aa
Eindelijk is hij er dan in 1/18, dat mocht ook wel eens trouwens
Hebben de heren (aka Lambo) enig idee wanneer deze wagen gaat komen?

Eindelijk is hij er dan in 1/18, dat mocht ook wel eens trouwens

Hebben de heren (aka Lambo) enig idee wanneer deze wagen gaat komen?
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

- Mr. Dj M.
Geweldig inderdaad, zeker naast de classics die ze hiervoor aangekondigd haddenmercedes fan schreef:Ik zie net de ubergeyhle moederphompende Alfa tipo 33 stradale van Aa![]()
![]()