AUTOart 1:18 straat discussie topic

Silverarrow
Schaal: 1:43

Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic

Bericht door Silverarrow »

Ik heb een kleine fout op de Zonda R gespot: de stukjes carbon onder de achterlichten horen geel te zijn. Jammer dat AUTOart dit gemist heeft op een model van +/- 200 euro.
Afbeelding
bugatti
Schaal: 1:18

Bericht door bugatti »

Silverarrow schreef:Ik heb een kleine fout op de Zonda R gespot: de stukjes carbon onder de achterlichten horen geel te zijn. Jammer dat AUTOart dit gemist heeft op een model van +/- 200 euro.
het is dat je het zegt maar anders was het mij niet opgevallen, maar alsnog komt ie er :D
Silverarrow

Het blijkt achteraf geen fout te zijn: in China is er één versie die de stukken carrosserie onder achterlampen in carbon heeft :thump_up: .
Afbeelding
bugatti

Bericht door bugatti »

de twee Bugatti Veyron Centenaire's zien er echt gelikt uit :drool:
tot nu toe alleen de Jean-Pierre Wimille en Achille Varzi :worshippy:
nu nog wachten op de Malcom Campell en de Herman zu Leiningen :D
en dan is het rijtje van de Centenair compleet :worshippy:
oja de LP670-4 SV mag er ook best wezen en komt zeker op mijn plank te staan :D
lambo

Bericht door lambo »

Silverarrow schreef:Het blijkt achteraf geen fout te zijn: in China is er één versie die de stukken carrosserie onder achterlampen in carbon heeft :thump_up: .
Toch knap van AutoArt dat ze telkens weer een modle vinden waarop ze hun 1:18 model baseren wat afwijkt van de standaard versie.
De LP550 had een gele streep in het interieur i.p.v. wit, bleek dat er een rond rijdt met een gele streep terwijl de andere 249 voorzien zijn van een witte streep :eh:

De LP670 en de Veyrons zie er weer top uit, alleen de grille en de velgen van de Veyron nog aanpassen en dan laat maar komen.
Afbeelding
Silverarrow

lambo schreef:
Silverarrow schreef:Het blijkt achteraf geen fout te zijn: in China is er één versie die de stukken carrosserie onder achterlampen in carbon heeft :thump_up: .
Toch knap van AutoArt dat ze telkens weer een modle vinden waarop ze hun 1:18 model baseren wat afwijkt van de standaard versie.
De LP550 had een gele streep in het interieur i.p.v. wit, bleek dat er een rond rijdt met een gele streep terwijl de andere 249 voorzien zijn van een witte streep :eh:

De LP670 en de Veyrons zie er weer top uit, alleen de grille en de velgen van de Veyron nog aanpassen en dan laat maar komen.
Inderdaad wel apart, misschien doen ze 't gewoon om een discussie op gang te brengen om zo meer interesse in 't model te wekken. Je zou bijna een mail sturen om te vragen of ze het express doen :lol: .
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

In ieder geval met iets updates, de Db5! Ik zie zijraampjes en spiegels :thump_up:

Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Mr. Dj M. schreef:In ieder geval met iets updates, de Db5! Ik zie zijraampjes en spiegels :thump_up:

http://img690.imageshack.us/img690/2045/70211p1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Spiegels had ie in het verleden ook al :mrgreen: Heb er twee in de kast staan beide met spiegels :mrgreen: Ik zie wel dat ze de velgen aangepast hebben. Ze lijken iets groter te zijn en ook beter in de wielkasten te passen :worshippy:
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Ricardo schreef:
Mr. Dj M. schreef:Spiegels had ie in het verleden ook al :mrgreen: Heb er twee in de kast staan beide met spiegels :mrgreen: Ik zie wel dat ze de velgen aangepast hebben. Ze lijken iets groter te zijn en ook beter in de wielkasten te passen :worshippy:
Ja, maar de standaard DB5 niet :roll:
Alleen de tweede Bond serie met gadgets volgens mij.

Voor wat de wielen betreft, zou leuk zijn als dat waar was. Misschien wiebelt hij dan ook minder op z'n wielen nu :mrgreen:
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Deze jongen mag dus gaan aanschuiven in m'n GT-R rijtje, wat is ie mooi he :mrgreen: :cool:

Afbeelding
Morbo-Zim

Bericht door Morbo-Zim »

Mr. Dj M. schreef:Deze jongen mag dus gaan aanschuiven in m'n GT-R rijtje, wat is ie mooi he :mrgreen: :cool:

http://img155.imageshack.us/img155/3928/77327a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar is dat plastic schotje voor op de motorkap?
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Morbo-Zim schreef:Waar is dat plastic schotje voor op de motorkap?
Dat is volgens mij om kogels af te weren, al klinkt dat met zo'n bescheiden muurtje misschien niet echt logisch :roll:
Morbo-Zim

Bericht door Morbo-Zim »

Mr. Dj M. schreef:
Morbo-Zim schreef:Waar is dat plastic schotje voor op de motorkap?
Dat is volgens mij om kogels af te weren, al klinkt dat met zo'n bescheiden muurtje misschien niet echt logisch :roll:
Nou, voor Bond werkte het ook, op z'n DB5, maar die was niet van plastic... :lol:
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Ik zie net de ubergeyhle moederphompende Alfa tipo 33 stradale van Aa :dance: :drool:
Eindelijk is hij er dan in 1/18, dat mocht ook wel eens trouwens :mrgreen:
Hebben de heren (aka Lambo) enig idee wanneer deze wagen gaat komen?
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

mercedes fan schreef:Ik zie net de ubergeyhle moederphompende Alfa tipo 33 stradale van Aa :dance: :drool:
Geweldig inderdaad, zeker naast de classics die ze hiervoor aangekondigd hadden :D
Plaats reactie