Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Weer een zeer mooi model bij hoor. Heb al 2 verschillende vipers voor een vriend van me moeten bestellen. Natuurlijk wel ff snel gekeken hoe dat die eruit zagen. Maar 57 euro incl. verzending is niet veel geld voor die Autoarts De playstation uitvoering is echt om te
ik heb pas een C5-R gekocht in de lokale modelautoshop, voor ?55, is ook niet veel en hij is prachtig, er staat er nog eentje of die is al weg, maar denk het niet
Squid schreef:ik heb pas een C5-R gekocht in de lokale modelautoshop, voor ?55, is ook niet veel en hij is prachtig, er staat er nog eentje of die is al weg, maar denk het niet
Wat voor uitvoering was dat? (Comlpeet geel, geel met witte zijkant, zilver?) En waar is die shop?
BVD!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Squid schreef:het was de wagen met die wiite zijkant, NR4, volgens mij van Le Mans met R. Fellows, en die shop is in zoetermeer
In Le Mans reden de Vettes altijd met #63 en #64. Als er een grote #4 op staat is het waarschijnlijk de Daytona versie. Maakt verder niet uit, zelfde auto en net zo mooi
1:18 24/7 schreef:Die Playstation blauwe en rode Le Mans bolides moeten er ook nog eens komen. Ik heb namelijk besloten om me meer te gaan focussen op race uitvoeringen. (kijken hoe lang ik dat volhoud)
Deze wil ik ook eens tegen een redelijke prijs op de kop tikken:
Bentley Speed 8 Toyota TS020 GT1 Corvette C5-R
Kijk dit zijn de berichten Die Vipers van Autoart zijn zeer mooi net als de Bentley, Toyota en Corvette overigens
Die Playstation Viper kan ik je van harte aanbevelen, ik heb er eentje gehad.