Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
InjectTheVenom schreef:Ok als de rekening het toe laat na de balans van deze maand kom ik ook. Kan die Fristiverslaafde me zijn collectie Volvo's laten zien
Hoho, alleen de plastic rommel gaat mee! En ik moet nog zien of de handjes van de forummers wel de eer hebben om die gepensioneerde modellen aan te raken. Vooral die Calibrahandjes tasten het plastic aan
Hoho, alleen de plastic rommel gaat mee! En ik moet nog zien of de handjes van de forummers wel de eer hebben om die gepensioneerde modellen aan te raken. Vooral die Calibrahandjes tasten het plastic aan
Wie zegt dat die Calibrahandjes zich vuil willen maken aan die Volveu's ? Ik denk aan mijn nieuwste Oreca GTS-R plus mijn allereerste (ook een Oreca) GTS-R en wat van het 1:43 spul.
Kijken naar modellen doe je met je ogen .
Er gaan ook heel wat chineese modellen mee naar schijndel
en wil niet hebben dat mensen deze in de hand nemen en ze dan uitvoerig gaat staan te bekijken , ze zullen maar eens uit de handen
glippen , Die krengen zijn niet te koop op elke hoek van de straat
zie daar maar weer eens aan te komen.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
InjectTheVenom schreef:Ok als de rekening het toe laat na de balans van deze maand kom ik ook. Kan die Fristiverslaafde me zijn collectie Volvo's laten zien
ik ga alvast mijn vrienden van het forum ontmoeten zoals paul peter mike gerben en andere ik denk dat er zich wel wat groepjes gaan vormen want tenslote is het normaal dat het ene lid zich beter voeld bij de ene persoon en wat minder bij de andere ;het is mijn eerste keer dus ik tel de dagen af .
De vorige keer dat er op de meeting een veiling werd gehouden
werden alle veilingstukken op het forum tentoongesteld.
Wordt dit nog gedaan of kun je ze alleen bekijken op de Meeting zelf ???
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .