En voor verhuizen is het ideaal, de laatste 3 verhuizingen is alles perfect over gekomen.
en....je hebt alle modellen weer eens in je handen gehad met al dat in- en uitpakken

Groeten,
Ferry
Mocht je de modellen verkopen zijn ze toch meer waard dan modellenBert schreef:Ik zit al met ruimtegebrek met de modellen, zal ik al die dozen ook nog bewaren zeker? waarvoor eigenlijk?
maar doen jullie zelf toch, ik maak er zelf ook gebruik van als ik iets op bv. marktplaats koop. " zit er een doos bij? nee? dan wil ik hem wel goedkoper!"andre schreef:Mocht je de modellen verkopen zijn ze toch meer waard dan modellenBert schreef:Ik zit al met ruimtegebrek met de modellen, zal ik al die dozen ook nog bewaren zeker? waarvoor eigenlijk?
zonder de doos, daarom misschien.![]()
Ze bepalen toch de waarde .
Als je bijvoorbeeld een zeldzaam model in de verkoop hebt en het scheeltBert schreef:[
maar doen jullie zelf toch, ik maak er zelf ook gebruik van als ik iets op bv. marktplaats koop. " zit er een doos bij? nee? dan wil ik hem wel goedkoper!"
Maar intussen kan 't mij geen moer schelen of er doos bij zit. Het gaat mij om het model, dozen liggen wel bij albert heijn.
andre schreef:Als je bijvoorbeeld een zeldzaam model in de verkoop hebt en het scheeltBert schreef:[
maar doen jullie zelf toch, ik maak er zelf ook gebruik van als ik iets op bv. marktplaats koop. " zit er een doos bij? nee? dan wil ik hem wel goedkoper!"
Maar intussen kan 't mij geen moer schelen of er doos bij zit. Het gaat mij om het model, dozen liggen wel bij albert heijn.
bijna 3 tot 4 tientjes wat je er meer voor krijgt , dan ben ik toch blij dat ik de
doos bewaard heb , tevens is het veiliger tijdens transport voor het model.
Het kan jou niet schelen dat er geen doos bij zit , maar je schrijft zelf al
als deze er niet bij zit wil je hem goedkoper wilt .
Zie je wel dat met/zonder doos de waarde bepaald.