Le Mans 2008 (pics udate)

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Re: Le Mans 2008

Bericht door 1:18 24/7 »

:arrow: Even een vraagje voor de veteranen: Ik ga dit jaar voor het eerst er heen als alles goed is. Maar vanaf hier is alles nogal een beetje khut om te regelen dus gaan we op de ouwe franse bonnefooi. Is dat een beetje te doen? Camping (ver van het circuit maar ja...) moet wel lukken en tickets (general entry) zijn toch ook gewoon aan de poort te krijgen?

Of gaan we op deze manier een flink file / parkeerprobleem krijgen?

Hoor het graag! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

Ik ben 3 x ook gewoon op de bonnefooi gegaan. Donderdag weg en dan bij het circuit een plek zoeken en dat ging altijd prima "campings" genoeg. Dus dat doen we dit jaar ook weer. De ene keer wat verder lopen dan de andere, maar over het algemeen goed te doen. En dan bij de ingang(en) een kaartje kopen van € 60,-.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Precies, op zich ik het goed te doen, het ligt er alleen aan waarneer je gaat, vanaf Vrijdag is het een gekkehuis omdat iedereen dan hetzelfde idee heeft als you :wink:

We vertrekken vrijdag! :mrgreen: Thanks! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Ferrari10flrb
Contacteer:

1:18 24/7 schreef:We vertrekken vrijdag! :mrgreen: Thanks! :thump_up:
Ga in ieder geval vroeg weg zou ik adviseren. Rond Parijs en Antwerpen kan het druk zijn.
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Wegens annulering door een paar reisgenoten naar Le Mans, heb ik een parkeer- en kampeerplaats van ca. 35 vierkane meter op camping Pincenardiere in de aanbieding.

Zie coordinaten AQ36 en omstreken op bijgaand kaartje:
http://www.lemans.org/24heuresdumans/re ... tation.pdf

Kosten EUR 50,00 inclusief verzending. Ik heb ze nog niet binnen, dus heel even geduld.

Reacties graag per PB.
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Corvetteboy
Contacteer:

Bericht door Corvetteboy »

1:18 24/7 schreef::arrow: Even een vraagje voor de veteranen: Ik ga dit jaar voor het eerst er heen als alles goed is. Maar vanaf hier is alles nogal een beetje khut om te regelen dus gaan we op de ouwe franse bonnefooi. Is dat een beetje te doen? Camping (ver van het circuit maar ja...) moet wel lukken en tickets (general entry) zijn toch ook gewoon aan de poort te krijgen?

Eerste keer Le-Mans? Koop je niet arm aan de officiële Corvette merchandise stand :D
Was bij mij wel het geval de eerste keer :lol:
Inmiddels ga ik dit jaar voor de 4de keer...
En dat dan nogwel in een Z06 :dance:

Corvetteboy schreef:
1:18 24/7 schreef::arrow: Even een vraagje voor de veteranen: Ik ga dit jaar voor het eerst er heen als alles goed is. Maar vanaf hier is alles nogal een beetje khut om te regelen dus gaan we op de ouwe franse bonnefooi. Is dat een beetje te doen? Camping (ver van het circuit maar ja...) moet wel lukken en tickets (general entry) zijn toch ook gewoon aan de poort te krijgen?

Eerste keer Le-Mans? Koop je niet arm aan de officiële Corvette merchandise stand :D
Was bij mij wel het geval de eerste keer :lol:
Inmiddels ga ik dit jaar voor de 4de keer...
En dat dan nogwel in een Z06 :dance:
Jup, 1e keer! Ik heb alleen nog een officiele teamcap nodig en natuurlijk de beide badboy AA's...

Meneer gaat in een Z06 (C6?) Hoe wie wat? :drool: :shock: Mag ik een rondje meerijden? :angel: :mrgreen:
Afbeelding

flickr op!
Ferrari10flrb
Contacteer:

Inmiddels 3 x geweest en dit jaar dus de 4e x :dance:

3x gewoon vrijdagmorgen vroeg vertrokken, naar Le Mans centrum gereden de rijders parade bekeken en vervolgens plek gezocht op een camping of althans iets wat daar voor door moest gaan. (1e x in 2003. weg oversteken en je was op het circuit bij start/finish!! Absoluut hoogtepunt. Daarna niet meer gelukt)

Alleen ieder jaar wat drukker en toch wat verder van het circuit af. Op donderdag vertrekken of op vrijdag niet naar de rijders parade
Corvetteboy
Contacteer:

Teamcap koop ik Le-Mans ook altijd.
Ieder jaar hebben ze een speciale Le-Mans cap.

Verder ook mooie kledij, paraplu, rugzakken,...
Ze hebben wel nog nooit schaalmodellen verkocht :(

Dit jaar ben ik van plan ook wat modelletjes mee te brengen (RedBull DBR9 en de Officiële GT1 winner van 2007, en de 2 Badboy vettes als ze er al zijn. Alle 4 modellen van AutoArt.

We gaan dit jaar met een kleine delegatie van onze Corvette Club (1X C5, 2X C3 en 1X C6 Z06) Ik rij mee met de Z06.
We mogen misschien een rondje doen op het circuit op vrijdag en hééél misschien mee rijden in de parade ook op vrijdag.

Als je wilt afspreken in Le-Mans, laat je me maar iets weten via pm :wink:

PB sent!

Is dat diezelfde club die ook die prachtige uitstalling in Zolder had met de FIAGT?

Ik vertrek nu donderdag al, dus kan ook de kwalificaties nog meemaken, leuke meevaller! :worshippy:

:arrow: Lijkt me trouwens wel leuk om ook de andere forumleden te ontmoeten daar, zijn daar plannen voor? (te maken?)
Vrijdag de 13e speelt het Nederlands elftal om 20:45 op het EK. Tegen Frankrijk... Misschien een idee?
Afbeelding

flickr op!
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

http://www.planetlemans.com/le-mans-2008-entry-list/

Nog maar voor 6 coureurs een plekkie :cool:

want nummer 7 is vergeven aan:
Peter Kox en Mike Hezemans rijden half juni samen de befaamde 24 Uur van Le Mans. Hezemans is als derde rijder toegevoegd aan het team van Kox en de Rus Roman Rusinov, dat uitkomt in de Lamborghini Murciélago van Hans Reiter Engineering.

Hezemans en Kox reden één keer vaker samen, vorig jaar in een Spyker tijdens de afsluitende LMS-race in Sao Paulo, Brazilië. Maar dat de twee Eindhovenaren teamgenoten zijn in de meest aansprekende langeafstandsrace ter wereld, blijft ook voor de coureurs zelf bijzonder. "Ik vind het erg leuk", zei Kox. "We kennen elkaar natuurlijk goed, maar los daarvan ben ik gewoon blij dat we Mike erbij hebben. Hij is ervaren en kent het 'format' van de 24 Uur van Le Mans. Dat is het belangrijkste. Onze doelstelling is om te finishen en dan is het belangrijk dat alle rijders die insteek ook begrijpen. Mike heeft veel routine met dit soort auto's en circuits, hij is een betrouwbare rijder."

Mike Hezemans zou eigenlijk gisteren gaan testen in de Lamborghini Murciélago, maar daar kwam het door drukke werkzaamheden niet van. Waarschijnlijk kruipt hij pas tijdens het officiële testweekeinde op Circuit La Sarthe, volgende week, voor het eerst achter het stuur van de auto.

Vorig jaar reed Hezemans in Le Mans met een Spyker. "Dat was dit jaar niet mogelijk, omdat Spyker zijn eigen mensen heeft en vol zit. Toen belde Peter. Hij weet dat ik graag rijd en dat ik een auto aan de finish kan brengen. Ik ben blij met de mogelijkheid."
:dance: :dance:

1:18 24/7 schreef:PB sent!

Is dat diezelfde club die ook die prachtige uitstalling in Zolder had met de FIAGT?

Ik vertrek nu donderdag al, dus kan ook de kwalificaties nog meemaken, leuke meevaller! :worshippy:

:arrow: Lijkt me trouwens wel leuk om ook de andere forumleden te ontmoeten daar, zijn daar plannen voor? (te maken?)
Vrijdag de 13e speelt het Nederlands elftal om 20:45 op het EK. Tegen Frankrijk... Misschien een idee?
Ontmoeten is prima :thump_up: Maar of ik voetbal wil zien :roll:
Ferrari10flrb
Contacteer:

Leuk dat Hezemans ook mee rijdt. Normaal gesproken verwacht ik geen overwinning van de Lambo maar waar 2 vechten (Corvette en Aston Martin).................

Ik ben ook van de partij, heb een campingplek via Mike geregeld.

Verwacht niet zoveel van het Nederlands elftal, ik hoop alleen wel dat ze van die chauvinistische fransozen winnen en dat we de zondag bij voorkeur meerdere malen het Wilhelmus horen :dance:
fish88

Bericht door fish88 »

Zit dan volgens mij in de waggie van Schumi dus van Voetbal krijg ik dan zowiezo niks mee.

MAar wat een uber line-up op de Lamborghini :worshippy: , Nederlands beste endurance rijders (naar mijn mening) op 1 wagen :dance:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Corvetteboy
Contacteer:

Ik ga dit weekend al naar de testday, net beslist :lol:
Speciaal om men favoriete piloot al aan het werk te zien, namelijk Marc Goossens, die uitkomt voor Creation :dance:

En natuurlijk ook fototjes nemen van de Corvette's :cool:
Plaats reactie