Nog een foto van die trekhaak, zoals belooft voor
subarufreak, deze werken beter dan de bijgeleverde haken die op 1 of ander manier bevestigd moet worden.
En zoals belooft hier een paar foto's van mijn eigen gemaakte garage. Ik ben er een beetje mee opgehouden om verder af te maken, omdat wij binnen een jaar wellicht zullen gaan verhuizen, en de garage is ingebouwd in een kast die niet mee kan. Het grote deel kan ik natuurlijk meenemen en dan wacht er nieuwe uitdaging en een grotere garage.

De garage bevat 2 verdiepingen, is verlicht met 2 witte neonbuizen en in grote witte boven. Ook is er een rode neon buis bij de wachteruimte geplaatst. De trap is zelf verbouwd van een 1:12 poppenhuis en bekleed. Er zijn veel onderdelen van GMP gebruikt. Deze foto is gemaakt zonder de flitser zodat je het effect van de neonbuizen kunt zien, net TL-verlichting.

Scooter van een van de werknemers voor de schuifdeur die echt kan sluiten. Asfalt is van schuurpapier.

De vloer is van folie, de grote blokken zijn op maat geknipt.

Hier wordt gewerkt...

De baas...

...en zijn Bentley.
Sorry we're OPEN

De wachtruimte met een bank uit een Chevy Bel Air, asbak en een pakje Marlboro, drank en boekjes...
Tapijt is op maat geknipt en is filt met plaklaag.

Nog even een close-up met verlichting van neon buis...

Werkbank kast met alle benodigheden, op stapel staan nog de leuke setjes van GMP, zijn prijzig maar komen nog wel in deze garage net als de monteurs van Motorhead....

Detail foto...

Zefgemaakte desk, en gereedschap houder tegen de muur.

Brandblusser waar ook de auto's mee worden gewassen

En de rest van de benodigheden. Nog op andere foto's te zien is de bandenrek hierboven en de ladder waarmee ze naar beneden gehaald kunnen worden...

Hier een blik op de trap, de posters aan de muur, de desk en de klok...
Ik hoop dat het jullie bevalt wat ik tot nu gedaan heb.