BasPlankgas schreef:haha, succes met je crash site!:P hoe groot wil je de crashsite maken?
Zal ongeveer zo groot worden als het hele diorama
Ik wil er denk ik 3 auto's bij betrekken. Eén vliegt de berm in beneden, een tweede slipt uit en knalt tegen een boom en een derde ramt dwars door het hekwerk heen en komt stil tegen de loods.
Ik had eerst gedacht om een vliegtuigje neer te laten storten in plaats van een ongeluk met auto's, maar hier ben ik (vooralsnog) op terug gekomen. Ik wil in elk geval proberen het groots en spectaculair te laten worden. Misschien liggen er in de loods gevaarlijke stoffen opgeslagen waardoor er veel brandweer e.d. aan te pas moet komen. Ja ik weet, het is misschien allemaal een beetje ver gezocht, maar het oog wil ook wat he
Ik heb momenteel 3 reddingsvoertuigen (4e in bestelling), maar ik denk dat er zeker 15 op het diorama komen. Misschien kan ik ook een reddingshelicopter er boven laten vliegen. Ik heb op zich wel een (misschien te

) rijke fantasie dus het crash-scenario komt wel goed, maar het realistisch laten uit zien is een ander verhaal en omdat het de eerste keer is dat ik zoiets maak wordt dat denk ik wat moeilijker.
Als iemand nog goede ideeën heeft hoor ik ze natuurlijk heel graag.