LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
AutoWolf
Schaal: 1:64

Re: LamboDieCast - Lamborghini verzameling

Bericht door AutoWolf »

Supermodellen!

De FLAT OUT vind ik erg vet. De Quattrovalvole en de Nomad GT-R ook: Te Leip!

Ga doorrrr.
lambodiecast

Bericht door lambodiecast »

Iets kompleet anders, bestaat niet in het echt (voor zover ik weet toch niet, in Japan rijdt vanalles rond hé) maar vond hem wel tof ...

1/18 Lamborghini Diablo GTR - Tuning special door Hotwheels gemaakt (vrij zeldzaam ondertussen in deze kleur, later hebben ze nog een zwarte gemaakt ook)
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Het is speciaal ... da's het minste wat je er van kunt zeggen ...

Heb ondertussen ook nieuws van mijn Looksmart modelletjes ... ze zitten bij de douane ... dat gaat weer geld kosten :cry:
Mark
Afbeelding
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Montezemolo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Hij is inderdaad speciaal, maar ik kan hem niet echt mooi vinden :( Maar ook dit hoort thuis in je indrukwekkende collectie :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Apart ja! :angel: :mrgreen:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
lambodiecast

Vandaag aangekomen met de post :thump_up:

1/43 Lamborghini Reventon van Hotwheels Elite
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Er komen ook nog een Miura Concept, een LP640 en een Countach LP500S uit in deze reeks blijkbaar (er zat een Collector's 2009 boekje bij het model) als die allemaal zo goed afgewerkt zijn als deze Reventon ben ik heel tevreden :D
Mark
Afbeelding
Espada
Schaal: 1:43

Re: LamboDieCast - Lamborghini verzameling (NIEUW 1/43 Reventon)

Bericht door Espada »

mooie reventon :thump_up: ik heb hem zelf ook :cool:
Ik zag dat die reeks die jij net noemde pas eind van het jaar te koop is :( :cry:
mooie foto's weer :D

Groet. Bastiaan :feest:
lambodiecast

Espada schreef:Ik zag dat die reeks die jij net noemde pas eind van het jaar te koop is :( :cry:
Dat komt goed uit want mijn centen zijn op :oops: heb deze maand een beetje overdreven met aankopen ... zijn nog vier Looksmarts, 2 minichamps en een Kyosho onderweg en heb net nog twee AutoArt 1/18 gekocht :cry:
Laatst gewijzigd door lambodiecast op wo 18 mar 2009 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Mark
Afbeelding
jochen

Bericht door jochen »

:worshippy: awesome!!!

telkens weer die mooie foto's en prachtige modellen :thump_up:
i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
Silverarrow

Bericht door Silverarrow »

Bruut model :dance: ! Ik moet nog een paar dagen wachten op de mijne, tot die tijd kan ik genieten van deze prachtige foto's :worshippy: .
Afbeelding
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

mooie aanwinsten, als er nou normale velgen onder die GTR zaten, kon ik ; m wel waarderen, want de lak is wel... apart :drool:
Afbeelding
wimsky1977
Contacteer:

Bericht door wimsky1977 »

mooie foto's
greetzzzzz!
wimsky e-rider into the future!!!
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Die Elite staat hier ook, aangeschaft om een beetje met de MR te vergelijken en ik moet zeggen voor dat geld is deze HW erg netjes afgewerkt, zeker als je een miljoen dollar kostende stier wilt hebben en het er zelf niet voor uit wil geven :D

+ het feit dat de foto's deze wagen een nog mooier perspectief geven :worshippy:
lambodiecast

Markopolo schreef:Die Elite staat hier ook, aangeschaft om een beetje met de MR te vergelijken en ik moet zeggen voor dat geld is deze HW erg netjes afgewerkt, zeker als je een miljoen dollar kostende stier wilt hebben en het er zelf niet voor uit wil geven :D

+ het feit dat de foto's deze wagen een nog mooier perspectief geven :worshippy:
Die opmerking maakte ik mij ook toen ik het doosje openmaakte ... voor die prijs (heb 17 Euro betaald op ebay.de) is ie bijzonder goed afgewerkt, niet in Looksmart of MR gebied, maar toch zeker zo goed als de Kyosho 1/43 modelletjes ... die drie keer meer kosten, de nieuwe Ixo modelletjes zijn dan ook weer heel goed afgewerkt, zijn wel iets duurder (tussen de $40 en $60 meestal), maar mijn recente LP400 S in het wit is wel heel mooi.

Als iemand intresse heeft, ik weet een 1/1 Reventon te koop staan ... voor een prijsje 1.500.000 Euro :mrgreen:
Mark
Afbeelding
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Laatst gelezen op ik meen autoblog.nl dat er nu 7 1:1 Reventons te koop staan wereldwijd :shock:

Niek :cool:
Afbeelding
lambodiecast

Niek-106 schreef:Laatst gelezen op ik meen autoblog.nl dat er nu 7 1:1 Reventons te koop staan wereldwijd :shock:

Niek :cool:
Dat klopt jammer genoeg, ik ken een eigenaar in de UK die hem wel degelijk gebruikt, en eentje in de US, enkele anderen staan in een collectie verstopt, verspreid over de wereld en er zijn er zes te koop (autoblog had de 7 op een site gevonden, maar eentje stond er twee keer tussen) voor bedragen tussen de 1,2 en 1,5 miljoen Euro (oorspronkelijke prijs was 1.000.000 + taksen trouwens)

Er hebben verschillende mensen getekend voor een van deze 20 wagens om die als investering terug te verkopen, jammer genoeg tegen dat ze allemaal uitgeleverd waren heeft de crisis keihard toegeslagen ... en blijven ze nu met hun Reventon zitten ... wat eigenlijk niet meer is dan een getunede LP640 Murcielago met een andere carrosserie en een aangepaste ophanging :mrgreen: hij rijdt wel totaal anders dan een LP640 (die op zich al bruut genoeg is) en dat maakt de Reventon uniek, maar om daar nu zo'n 5x de prijs van een LP640 aan te geven ?

Toen de deuren in Frankfurt opengingen in 2007 waren ze alle 20 reeds verkocht door de fabriek, maar ik denk dat de huidige aanbiedingen nog wel even op de markt zullen blijven ... zeker nu de nog brutalere LP670-4 Superveloce uit is, ook weer gelimiteerd, maar nu op 350 stuks ... en Looksmart brengt hem binnenkort uit op 1/43 (in metallic wit, rood en geel zoals ie in Geneve stond, heb hem daar gezien toen Winkelmann hem onthulde aan de pers :drool: :drool: :drool: )
Mark
Afbeelding
Plaats reactie