Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mercedes fan schreef:maar dit zijn toch ook al super fotos?
wou dat ik het zo kon
heb je een foto studio o.i.d?
Deze foto is nog best gelukt en de rest wil ook wel, maar dan krijg ik alleen het eerste deel van de auto scherp. door hoger F nummer te kiezen (kleiner diafragma) komt er meer scherpte in je foto maar dan moet de sluitertijd omhoog (langer open), en dan krijg je met uit de hand schieten niet goede foto's. + het filter wat ik erop heb zorgt er ook voor dat ik wat licht verlies en dat moet ook weer gecompenseerd worden
Heb zo'n setje gekocht bij de kruitvat met 2 lampen en een "tent" werkt prima
Daarna natuurlijk nog het nodig bewerken met photshop
Saai verhaal!
Maar het levert wel geile plaatjes op! Polafiltert is een goede investering!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Blijft ook maar groeien en groeien deze collectie, supers.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Alle foto's staan op mijn site, ik zet er hier 3 neer (van elke kleur 1) op de site staan de 3 kleuren in elke positie naast elkaar onder de foto's staat 1 2 3 4 daarmee ga je naar de volgende set van 6 foto's
Heb je je bericht net ge-edit? Om de orange Lambo zaten zeer duidelijk donkere randen omheen. Dat je hem had uitgeknipt en op een witte achtergrond had geplankt
Kyoshofan schreef:Heb je je bericht net ge-edit? Om de orange Lambo zaten zeer duidelijk donkere randen omheen. Dat je hem had uitgeknipt en op een witte achtergrond had geplankt
Nee, ben niet aan het bericht geweest. en die donkere randen heb ik ook niet gezien. vreemd