Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Nou ik ben dan nu eindelijk Otto clubmember! :dance:

In de mail met de aanvraag om clubmember te worden ook gelijk de Megane Rs ge-preorderd. Misschien dat daar nog een model bij komt (de Ax?), maar als er nog meer mensen interesse hebben in wat komen gaat kunnen de kosten weer worden gedrukt! Wel mag je helaas maximaal 2 stuks per model voor bestellen en moet je ook vooraf betalen.

De verzendkosten liggen ook wat anders, er wordt ook tevens per maand verzonden, maar om de kosten te drukken kan ik eventueel vragen pas aan het einde van de twee pre-order maanden te verzenden. Ik weet niet of het kan, maar het zal weer geld schelen.

Dit zijn de verzendbedragen (per maand):
1 model : 18.00 Euros --> p/st 18
2 modellen: 22.00 Euros --> p/st 11
3 modellen: 25.50 Euros --> p/st 8,50
4 modellen: 30.00 Euros --> p/st 7,50
5 modellen: 33.50 Euros --> p/st 6,70
6 modellen: 36.00 Euros --> p/st 6


Voor de maand NOVEMBER staan de volgende modellen op het programma en de modellen zijn zoals gebruikelijk €37 p/st behalve de Clio Maxi, deze kost €42,50:
- - - Peugeot 205 Rallye - - - - - - - Renault R21 turbo - - - - - - - Renault Clio Maxi - - -
Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Voor de maand DECEMBER staan de volgende modellen op het programma en zijn allen de gebruikelijke €37 (De Alpine is volgens mij de reeds bekende maar dan met andere wielen dan de eerste uitgave van Otto, om zo ook dit model aan te vullen tot 1500 exemplaren):
- - - - Citroen AX Sport - - - - - - Alpine GTA Mille Miles - - - - Renault Megane RS - - -
Afbeelding Afbeelding Afbeelding



----------------------------------------------------------------------------------------
Order list for November:
- Peugeot 205 Rallye (1x: Ferrari Fan)
- Renault Clio Maxi (1x Droes)
- Renault 21 Turbo (2x Mr. Dj M. + Droes )
----------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------
Order list for December:
- Megane Rs (3x: Mr. Dj M. + Ferrari Fan + Hochi-Rocku)
- Alpine GTA Mile Miles (2x Mr. Dj M. + Droes)
-
----------------------------------------------------------------------------------------

Vast ook mogelijk er nog bij te bestellen, de Saxo VTS, dus voeg ik die ook toe aan de order list van November: (1x ThomasBol)


Totaal is bij deze opgemaakt!
Willen de volgende mensen de volgende bedragen overmaken op mijn rekening:
Droes: 42,50+6,70 + 37+6,70 + 37+6,70= €136,60
Ferrari Fan: 37+6,70 + 37+6,70= €87,40
Hochi-Rocku: 37+6,70= €43,70
ThomasBol: 37+6,70= €43,70
Laatst gewijzigd door Mr. Dj M. op ma 12 okt 2009 22:06, 8 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hochi-Rocku
Berichten: 144
Lid geworden op: do 03 jan 2008 18:59
Locatie: Kleve- Bundes Replubliek Deutschland

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Hochi-Rocku »

Ik wil mij ook alvast opgeven voor de Megane RS!!! :wink:
Tuning bukanlah sebuah kejahatan tetapi cara hidup,Renault hidup olahraga
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Poeh die is eigenlijk al op Hochi-Rocku, m'n broertje wilde er ook één. Misschien dat het nog veranderd en hij zegt laat maar. Ander optie is misschien dat hij ook account aanmaakt en ik kijk of Otto het bij elkaar wil verzenden zodat kosten niet hoger komen te liggen. Laatste optie is vragen of het er toch niet drie kunnen worden!

Kortom, zal eens actie voor je ondernemen als de lijst een beetje compleet is! er is gelukkig nog even tijd :)
Gebruikersavatar
Hochi-Rocku
Berichten: 144
Lid geworden op: do 03 jan 2008 18:59
Locatie: Kleve- Bundes Replubliek Deutschland

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Hochi-Rocku »

Mr. Dj M. schreef:Poeh die is eigenlijk al op Hochi-Rocku, m'n broertje wilde er ook één. Misschien dat het nog veranderd en hij zegt laat maar. Ander optie is misschien dat hij ook account aanmaakt en ik kijk of Otto het bij elkaar wil verzenden zodat kosten niet hoger komen te liggen. Laatste optie is vragen of het er toch niet drie kunnen worden!

Kortom, zal eens actie voor je ondernemen als de lijst een beetje compleet is! er is gelukkig nog even tijd :)
Hehe als je 1 Megane RS voor mij kan bemachtigen dan ben ik superblij :D
Tuning bukanlah sebuah kejahatan tetapi cara hidup,Renault hidup olahraga
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Droes »

Hochi-Rocku schreef:
Mr. Dj M. schreef:Poeh die is eigenlijk al op Hochi-Rocku, m'n broertje wilde er ook één. Misschien dat het nog veranderd en hij zegt laat maar. Ander optie is misschien dat hij ook account aanmaakt en ik kijk of Otto het bij elkaar wil verzenden zodat kosten niet hoger komen te liggen. Laatste optie is vragen of het er toch niet drie kunnen worden!

Kortom, zal eens actie voor je ondernemen als de lijst een beetje compleet is! er is gelukkig nog even tijd :)
Hehe als je 1 Megane RS voor mij kan bemachtigen dan ben ik superblij :D
wrm verkoop je die prachtige 21 Turbo nou?? :doh: :P
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Hochi-Rocku
Berichten: 144
Lid geworden op: do 03 jan 2008 18:59
Locatie: Kleve- Bundes Replubliek Deutschland

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Hochi-Rocku »

wrm verkoop je die prachtige 21 Turbo nou?? :doh: :P[/quote]

Nee ik verkoop deze 21 Turbo in opdracht van m,n maat hij vond hem achteraf niet mooi :oops:
Nee mijn 21 Turbo verkoop ik nooit :wink:
Tuning bukanlah sebuah kejahatan tetapi cara hidup,Renault hidup olahraga
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Ik zal zometeen eens een mail versturen naar Otto om te vragen of ze alles in 1x kunnen verzenden en of een extra Megane RS pre-orderen mogelijk is.

Zit zelf nog wel een beetje in dub over de Alpine, maar ben erg benieuwd wat Otto nu van deze Mille Miles versie heeft gemaakt. De foto's van nu zijn namelijk nog gewoon van de standaard versie. Ook de AX is wel gaaf, maar ook daar zou ik graag de definitieve versie van zien. Toch qua uiterlijk is zo'n Renault 21 Turbo ook nog steeds erg mooi en ook de Alpine is natuurlijk een stuk mooier gelijnd dan de AX. Denk daar ondertussen nog even over en wacht het antwoordt van Otto af.

Ik hou jullie op de hoogte :)
Gebruikersavatar
Nils
Berichten: 441
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 09:25
Locatie: Obbicht, Limburg

Re: Ottomobile 1:18

Bericht door Nils »

Hoeveel zal die Peugeot 106 uiteindelijk gaan kosten?
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18

Bericht door Mr. Dj M. »

Ook dit is een 37 euro model, de kosten ex verzenden :)
Gebruikersavatar
Nils
Berichten: 441
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 09:25
Locatie: Obbicht, Limburg

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Nils »

Damn niet duur voor zo'n schoonheid! Waar is een Ottomobile dealer in ons waterlandje te vinden?
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Je kan deze modellen alleen online bestellen in hun webshop. Modellen zijn allemaal gelimiteerde oplages met carosseriën die maximaal 1500 maal worden gebruikt en soms dus uit twee versies bestaan, maar meestal één uitvoering en kleur betreffen. Tot nog toe, op de Saxo na, allemaal uitverkocht voordat de volgende modellen ariveren in de webshop. Elke maand wordt er minstens één model gereleased en vindt je soms ook nog een tweede deel van de oplage van een model. Als clubmember kan je pre-orderen (zie bovenaan deze page).

Ik zou zeggen, check hun website :thump_up:
Gebruikersavatar
Nils
Berichten: 441
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 09:25
Locatie: Obbicht, Limburg

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Nils »

Zal ik zeker doen! En hoe kan ik precies clubmember worden ...?
COMING SOON Anson Mercedes-Benz C-klasse Elegance sedan (1:18)
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Maitje sturen met al je gegevens naar het club e-mail adres, maar dat kon/kan je allemaal op de site vinden Nils! :thump_up:
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Mr. Dj M. »

Hochi-Rocku, ik heb goed nieuws voor je. We kunnen drie Megane's pre-orderen :thump_up:
Helaas is het niet mogelijk de verzendingen samen te voegen, maar goed deze week kunnen we de pre-order definitief maken!
Gebruikersavatar
Hochi-Rocku
Berichten: 144
Lid geworden op: do 03 jan 2008 18:59
Locatie: Kleve- Bundes Replubliek Deutschland

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Hochi-Rocku »

Mr. Dj M. schreef:Hochi-Rocku, ik heb goed nieuws voor je. We kunnen drie Megane's pre-orderen :thump_up:
Helaas is het niet mogelijk de verzendingen samen te voegen, maar goed deze week kunnen we de pre-order definitief maken!

Hoi dat is mooi om te horen dat je nog 1 Megane Rs kan bemachtigen :dance: :cool:
Mijn dank is groot.
Tuning bukanlah sebuah kejahatan tetapi cara hidup,Renault hidup olahraga
Plaats reactie