Nieuwe update Porsche 911 AVD 1op12
- ///M-power
Re: Porsche verzameling
je hebt de smaak goed te pakken
helemaal goed
De racers spreken me erg aan vanwege mijn eigen verzameling uiteraard. wat je tot nu laat zien is erg de moeite waard!!
Greetz Richard

De racers spreken me erg aan vanwege mijn eigen verzameling uiteraard. wat je tot nu laat zien is erg de moeite waard!!
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- eugene alferink
Ik krijg het niet meer voor elkaar op photo bucket bij mijn foto`s ,als je er op gaat staan die vier balkjes te krijgen, maw ik ben dus niet meer in staat om mijn foto`s te copiëren. Weet iemand hier raad mee en wat ik fout doe?
Eugène
Eugène
- eugene alferink
Ha die Richard mooi om te horen, kom binnenkort met Rudi maar een keer buurten, dan kunnen jullie de collectie in levende lijve aanschouwen ipv foto`sSmokey schreef:je hebt de smaak goed te pakkenhelemaal goed
![]()
Greetz Richard
Eugène
Geweldige porsches
als je van porsche houd is spark toch wel het beste merk vind ik. Mooie collectie heb je al 

Nieuw Honda NSX formule red
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Aha Spark modellen. Wat hebben ze mooie details
Je hebt een hele mooie verzameling van Porsches! Zalig om te zien.

Je hebt een hele mooie verzameling van Porsches! Zalig om te zien.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Ik had je verzameling nog niet gezien, maar je hebt mooie
Porsche's in je verzameling.
Groeten Paul
Porsche's in je verzameling.

Groeten Paul
Ongelooflijk schitterende Porsche verzameling...

- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Prachtige Porsche verzameling inderdaad. Over het algemeen vind ik verzamelingen met een duidelijk afgebakend thema erg gaaf

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
komt helemaal goed!!!Eugène schreef: Ha die Richard mooi om te horen, kom binnenkort met Rudi maar een keer buurten, dan kunnen jullie de collectie in levende lijve aanschouwen ipv foto`s
Eugène
kan wel even duren voor ik uitgekeken ben hoor, ben dan net een kind in een snoepwinkel

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- eugene alferink
Ik ben er inmiddels weer achter hoe het werkt, het is even prutsen en zoeken, dus hier zijn er weer een aantal.

Voor een aantal jaren terug bouwde ik redelijk wat 1 op 24 kits in elkaar hoofdzakelijk van Fuijmi en Tamija, dit was toen der tijd voor een redelijke prijs het mooiste wat er te koop was, tenminste als je het afzette tegen de diecast modellen uit die tijd. Echter heden ten dage komt er helaas voornamelijk alleen nog maar diecast op de markt.
Eugène

Voor een aantal jaren terug bouwde ik redelijk wat 1 op 24 kits in elkaar hoofdzakelijk van Fuijmi en Tamija, dit was toen der tijd voor een redelijke prijs het mooiste wat er te koop was, tenminste als je het afzette tegen de diecast modellen uit die tijd. Echter heden ten dage komt er helaas voornamelijk alleen nog maar diecast op de markt.
Eugène
weer een stel mooie porsche`s
niet meer te stoppen die man met zijn kiekjes
greetz Richard

niet meer te stoppen die man met zijn kiekjes

greetz Richard
- eugene alferink
Nog een update, de 911 targa rijkspolitie 1976 van NEO (Armand) ook een schitterend model, met orignele details zoals de ATS velgen oftewel cookie cutters. Want de fuchs velgen vonden de heren van de rijkspolitie te duur toen der tijd.

gaaf model.
kleine kanttekening: en maar boetes geven voor het rijden zonder gordel terwijl ze zelf recht op in de auto staan
Greetz Richard
kleine kanttekening: en maar boetes geven voor het rijden zonder gordel terwijl ze zelf recht op in de auto staan

Greetz Richard