Die Montreal is zo'n gave klassieker

Dank voor de complimenten,maar inderdaad de bruinmettalic Montreal vind ik ook de mooiste van de twee,het maakt het model veel sjieker.Op de foto blijft er van de kleur niet veel over helaasMr. Dj M. schreef:Helaast een bekend Minichamps probleem, nemen het niet nauw met details en chroomwerk....
Schitterende Alfa verzameling trouwens, veel simpele oudjes ook en omdat het je verzameling zo compleet maakt is dat echt een plus punt. Ook geweldig mooi gedaan die aanpassingen van een speelgoed auto detailering, naar een zeer strak modelletje![]()
De Montreals zijn werkelijk schitterend en met name die bruine, daar ben ik wel jaloers op. Heb zelf de oranje voor een mooie prijs kunnen krijgen, maar ik wilde eigenlijk vanaf het begin de bruine al. Schitterende kleur die helemaal past bij het geboorte moment van de Montreal
Ja, dat is erg jammer. Was voor mij een reden om dit model te laten staan alhoewel ik een Carabinieri uitvoering eigenlijk veel sfeervoller vind dan de standaard Giallo Ocra 1300.alfetta72 schreef:De zendappartuur zit erin,helaas neemt Minichamps het niet zo nauw wat betreft de details van de Giulia van de verschillende bouwjaren.Als uitgangspunt hebben ze de 1300Super uit 1970 gebruikt .Maar deze Carabinieri heeft ook details van de 1600ti uit 1964,zoals de chroomstrip om de achterlichten,hebben alleen de eerste bouwjaren.De grille is van een 1600 Super en het dashboard weer van een 1300 Super,dus een beetje een mengelmoes.
http://i55.tinypic.com/29kqi4z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
De zilveren bumpers op de Giulia hebben ze bij de laatste uitgave veranderd.De groene Giulia op de foto heeft chrome bumpers en wieldoppen,ook de type aanduiding is in chrome uitgevoerd.tom schreef:Schitterend, wat een fraaie verzameling klassieke Alfa's!Die zilveren bumpers op de Giulia heb ik ook nooit begrepen.